TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Škoda Transportation z certyfikatem TSI dla push&pulla
InfoRail.pl - Opublikowano: 02.11.2018 13:56:59
Škoda Transportation z certyfikatem TSI dla push&pulla (foto: Skoda)

Škoda Transportation otrzymał certyfikat TSI od agencji EBC zarówno dla lokomotyw 109E3, jak i dwupokładowych pociągów MNE (Munich - Nuremberg Express) dla niemieckich kolej DB.

Pociągi zaczną zastępować stare jednostki InterCity wiosną przyszłego roku. Pełne uruchomienie całej floty nowych pociągów spodziewane jest w czerwcu 2019 roku – podał producent.

"W związku z tym wydarzenie Škoda jest częścią światowej elity w szybkim transporcie kolejowym. Dostając ten certyfikat możemy świętować nadzwyczajny sukces w procesie homologacji, który spodziewamy się sfinalizować na początku 2019 r., kiedy pociąg ma zostać ostatecznie dopuszczony do ruchu. Ukończenie tego trudnego technicznie i finansowo projektu jest priorytetem nowego zarządu firmy z nowym właścicielem - grupą inwestycyjną i finansową PPF - i w przyszłości wesprze nasze biznesplany na rynku europejskim" - powiedział Petr Brzezina, prezes i dyrektor generalny Škoda Transportation.

Firma wyprodukowała sześć nowoczesnych, wydajnych dwupoziomowych pociągów, w tym sześć lokomotyw dla niemieckiego operatora Deutsche Bahn Regio. Te pociągi push-pull są przeznaczone do pracy na najważniejszej linii kolejowej w Bawarii Norymberga - Ingolstadt - Monachium. Pociągi mogą pokonywać odległość między Monachium i Norymbergą w ciągu godziny i 45 minut. Będą one zatem tylko 30 minut wolniejsze od szybkich pociągów ICE. Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl taki skład został zaprezentowany na wrześniowych międzynarodowych targach transportowych InnoTrans w Berlinie.

"Dostawa pociągów została przełożona o ponad dwa lata, a głównym powodem opóźnienia były problemy z produkcją wagonów, a także testy całych pociągów, które będą kursować obok ICE. Teraz projekt szybkich, dwupoziomowych pociągów dla użytkownika DB Regio jest już prawie ukończony, a pierwsi pasażerowie będą jeździć pociągami Škody wiosną przyszłego roku" – stwierdził Zdeněk Majer, Wiceprezes ds. Sprzedaży w Škoda Transportation.

Pociągi składają się z wagonu sterowniczego, czterech wagonów środkowych i lokomotywy Škoda Emil Zátopek 109E3. Zostały one zaprojektowane dla maksymalnej prędkości 200 km/h, a będą obsługiwały połączenia z maksymalną prędkością 190 km/h.

Škoda Transportation jest pierwszym dostawcą do Niemiec, który oferuje bezbarierowe wejścia z peronów o wysokości 760 mm. Pociąg push-pull w naturalny sposób spełnia najsurowsze niemieckie i europejskie normy. Jednostki są wyposażone w specjalną, szczelną kabinę, która umożliwia szybsze przejazdy innych pociągów w tunelach, przyczyniając się do komfortowych i niczym niezakłóconych podróży.

Wnętrze pociągu podzielone jest klasycznie na pierwszą i drugą klasę, a także posiada nową sekcję dla dzieci. Zgodnie z życzeniem klienta, pociąg ma 676 miejsc. Każdy skład oferuje 37 miejsc dla rowerów i kilka miejsc dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym miejsca dla osób im towarzyszących. Pociągi oferują także wejścia bez barier, wielofunkcyjne miejsca dla wózków inwalidzkich i wózków dziecięcych, wi-fi i, co nie mniej ważne, wysoki komfort dla pasażerów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Skoda
DB Regio
lokomotywa
TSI
push&pull
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....