Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

13 Impulsów potrzebuje P4. Czy ASO Mieczkowski powalczy z Newagiem?

inforail
22.02.2019 09:23
0 Komentarzy

Urząd MarszałkowskiWojewództwa Zachodniopomorskiego ogłosił przetarg na Wykonanie naprawyrewizyjnej trzynastu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 31WE serii ED78 wzakresie odpowiadającym 4. poziomowi utrzymania.

Szacunkowa wartość zamówienia to 36 556 000.00 PLN.

Jeszcze nie tak dawno faworyt byłby jeden – producent jednostek.Ostatnio coraz śmielej na rynku działa jednak ASO Mieczkowski. Czy i tym razemprzedstawił dobrą ofertę? Wymagane jest doświadczenie. Wykonawca spełniwarunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wykonał należycie naprawy rewizyjne poziomu P4 co najmniej dwóchelektrycznych zespołów trakcyjnych o wartości każdej naprawy nie mniejszej niż2 200 000,00 PLN brutto za każdy elektryczny zespół trakcyjny.

Prace mają zostać wykonane do 11 grudnia 2021 roku. Ofertymożna składać do 28 marca 2019 roku, zaś kryteria stanowią: okres gwarancji – 20%, termin wykonania – 20 % oraz cena – 60 %.

Komentarze