TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Alstom dostarczy 47 lokomotyw dla SBB Infrastructure
ALSTOM InfoRail - Opublikowano: 27.11.2015 12:08:50
Alstom dostarczy 47 lokomotyw dla SBB Infrastructure (źródło: Alstom)

Alstom otrzymał zamówienie wartości 175 millionów euro na dostawę 47 lokomotyw o dwóch systemach napędu (bimodalnych) dla SBB Infrastructure w Szwajcarii. Lokomotywy będą wykorzystywane do prac na liniach kolejowych należących do SBB oraz do prac manewrowych na bocznicach w Lozannie i Limmattal. Lokomotywy zostaną wyprodukowane w zakładach Alstom w Belfort, we Francji. Zarządzanie projektem będzie prowadzone w Szwajcarii. Zostaną oddane do eksploatacji w 2018 roku.

Lokomotywa przeznaczona dla SBB Infra należy do platformy bimodalnej Alstom Prima H4 przeznaczonej do prac manewrowych i torowych. Lokomotywa osiąga prędkość do 120 km/h, co pozwala swobodnie poruszać się w normalnym ruchu na liniach kolejowych. Prima H4 jest napędzana dwoma różnymi systemami zasilania: z elektrycznej sieci trakcyjnej i generatorów diesla. Dwa generatory prądu połączone z automatycznym systemem start-stop, pozwalają na 20% zmniejszenie zużycia paliwa w stosunku do lokomotywy wyposażonej w silnik diesla. Lokomotywa została zaprojektowana by zoptymalizować cykle utrzymaniowe, a dzięki temu zmniejszyć koszty serwisu. Jest wyposażona w system ETCS.

Szczególną uwagę przywiązano do konstrukcji kabiny maszynisty. Przestronna kabina, mieszcząca do 4 osób, została zaprojektowana jako wygodne miejsce służące do pracy i podróży. Kabina została wyposażona system HVAC ? wentylacji, ogrzewania i klimatyzacji system a także w schowek, mogący pomieścić rzeczy osobiste załogi. Chroni również przed wibracjami i zmianami ciśnienia atmosferycznego przy wjeżdżaniu do tuneli.

?Alstom najlepiej spełnił kryteria zaproszenia do przetargu publicznego. Nowe i potężniejsze pojazdy pozwolą nam zmierzyć się z rosnącą liczbą prac budowlanych i utrzymaniowych, przy jednoczesnym zmniejszeniu liczby lokomotyw potrzebnych do ich wykonania. Dzięki poprawie efektywności energetycznej, lokomotywa Alstom Prima H4 pozwoli SBB Infra zmniejszyć emisję CO2 o 6 tysięcy ton rocznie? ? powiedział Désirée Baer, członek zarządu SBB Infrastrukture.

?Cieszy nas wybór naszych lokomotyw przez SBB Infra. Użytkowanie Alstom Prima H4 przez SBB Infra pozwoli na zmniejszenie kosztów zużycia energii i utrzymania.? ? powiedział Herman Van der Linden, Dyrektor Zarządzający Alstom w Szwajcarii.

Gama lokomotyw Prima wypełnia wszystkie kategorie segmentu lokomotyw, poczynając od przeznaczonych do ciężkich prac (głównie w Chinach, Kazachstanie i Rosji), przewozu towarów i do przewozów pasażerskich (Europa, Afryka, Bliski Wschód, WNP) oraz prac manewrowych i torowych (Europa).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Alstom
SBB
Szwajcaria
lokomotywa
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....