TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Arriva chce z Gdyni do Warszawy jechać w czasie Pendolino
InfoRail.pl - Opublikowano: 11.01.2018 12:21:08 20 komentarzy
Arriva chce z Gdyni do Warszawy jechać w czasie Pendolino

Na pewno połączenia Arrivy Warszawa – Gdynia nie będą obsługiwane Pendolino. Ale czas przejazdu będzie dokładnie taki sam. Około 3 godzin i 15 minut.

Szykuje się zatem konkurencja dla PKP Intercity, tym bardziej, że godziny odjazdu zaproponowane przez Arrivę wydają się całkiem atrakcyjne. Wyjazd z Gdyni o godzinie 5:57 i przyjazd na Centralny o 9:14. W drogę powrotną pociąg Arrivy miałby wyjeżdżać o 16:53 i dotrzeć do Gdyni o 20:09. Kwestią otwartą pozostaje natomiast cena biletu. Tej nie znamy. Jeżeli będzie ona atrakcyjna to Arriva ma szansę na sukces.

Na razie przewoźnik nie podaje także informacji o taborze. Nieoficjalnie mówi się, że ma być to skład wagonowy. Do przejechania trasy Warszawa – Gdynia w czasie około 3 godzin i 15 minut wystarczą jednostki przystosowane do kursowania z prędkością 160 km/h. Już kilka lat temu mówił o tym ówczesny szef PESY Tomasz Zaboklicki podając nawet, że Elf pojechałby nawet szybciej niż Pendolino. Przekonaliśmy się o tym także jadąc w 2015 roku Flirtem Stadlera na Trako. Mógłby on spokojnie dojechać z Warszawy do Trójmiasta w czasie lepszym niż rozkładowo miało Pendolino. Nie dojechał tylko dlatego, że zadziałały jakieś siły… W rozkładzie jazdy Arrivy mamy właśnie wspomniane 3 godziny i 15 minut. Czas zatem jak najbardziej realny.

Czekamy na dalszy rozwój wypadków i dalsze informacje na temat połączenia. Według wstępnych informacji miałoby ono ruszyć już 10 grudnia 2018 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Arriva
Gdynia
Warszawa
  • Podróżna – 11.01.2018

    I bardzo dobrze, przynajmniej odciąży przepełnione EIP

  • Red – 11.01.2018

    I znowu zadzialaja jakieś sily

  • elwu – 11.01.2018

    Takie siły jak w Krakowie, gdy urząd marszałkowski chciał przejechać papiażowozem po nowej łącznicy jako pierwszy, przed jaśniepanem ministrem?Co się będzie działo gdy komuchy z PiS połączą PLK z przewozami PKP!

  • pixel – 11.01.2018

    Nie wierzę, że UTK zgodzi się na jakąkolwiek konkurencję do Kolei Narodowych!

  • anarh – 11.01.2018

    pewnie skorzystam jak wiele razy . podobnie jak " Słoneczny KM " bardzo dobre opcje jak dla kogo. nie kombinuja z rezerwami czasu na przejazd . albe jedzie nax , albo nawala . proste . A IC kombinuje czasy rezerw czasowych duże mają a i tak wszystko opóznione.

  • gutek – 11.01.2018

    Pendolino czyli wachadełko może jechać szybciej o 30% od składów tradycyjnych.my kupiliśmy ETR 610 bez wychyłu

  • Ola – 11.01.2018

    I bardzo dobrze. Cena, awaryjność, koszty utrzymania nie są warte kilkudziesięciu sekund. Temat wałkowany od 2008 roku ale widać niektórzy gutkowie zatrzymali się w rozwoju i uparcie nie chcą rozwijać się

  • zxc – 11.01.2018

    na prostej trasie na nic ci wahadełko mądralo.

  • jj – 11.01.2018

    Prosta trasa między Malborkiem i Iławą?

  • marta – 11.01.2018

    Jeżeli będą chcieli jeździć składem wagonowym do lotniska Chopina, to tak mi się wydaje że powinny to być "push-pule" ponieważ tam jeżdżą tylko EZT- y dla tego że nie ma torów do zawracania, tylko są dwa ślepe tory.

  • zg – 11.01.2018

    IC pójdzie z torbami :)Prosty przykład. Trasa Toruń - Gdańsk. Przejazd Flirtem 50 zł, przejazd Polskim Busem 25 zł. Czas przejazdu taki sam, a nawet szybszy niż PKP.

  • arrivolino! – 11.01.2018

    @elwu: no chyba papiezokiblem bo to przeciez zmodernizowany kibel jest@pixel: Koleje Narodowe im. Marii i Lecha Kaczynskich

  • fan kolei – 11.01.2018

    Arriva może pozyskać od spółki matki (DB) piętrowe push-pulle (Bombardiera) - podobne do tych co śmigają w Kolejach Mazowieckich...

  • kolejFAN – 12.01.2018

    Super sprawa! Gdyby tylko taki pociąg zaczął jeździć byłaby jakaś konkurencja..ale czy to mozliwe?czy bethon nie uwali takiego pomysłu i nie rzuci kłód pod nogi arrivie?

  • okl – 12.01.2018

    Pewnie znowu "jakieś siły", będą stawały na głowie, aby uwalić takie połączenie, na szczęście jest unijny pakiet deregulacyjny (IV pakiet kolejowy), który wymusi dopuszczenie na polskie tory konkurencji...

  • Krzychu – 13.01.2018

    Że będzie konkurencja to dobrze, co nie zmienia faktu, że ja z usług niemieckich korzystać nie będę i i tak pojadę z PKP IC.

  • DarekP – 13.01.2018

    @arrivolino!Tak mi się skojarzyło - PKP PLK im. PLK (Prezydenta Lecha Kaczyńskiego).

  • Chałwa wielkiej Polsce – 14.01.2018

    Krzychu prawdziwi Polak i Patriota

  • K65 – 14.01.2018

    Zgody na to nie będzie. To sytuacja znana ze szpitali. Prywatne szpitale spijają tylko śmietankę z dochodowych procedur, a najtrudniejszych KOSZTOWNYCH pacjentów podrzucają na garnuszek PUBLICZNEJ służby zdrowia. Tu to samo 2 pociągu na dzień w najbardziej dochodowych porach a w badziewnych godzinach niech Narodowy Przewoźnik uruchamia pociągi i się ekonomicznie wykrwawia. Nikt na to nie pójdzie.

  • Ju – 15.01.2018

    A kto jak nie narodowy przewoźnik ma wozić plebs? Każdy chce zarobić a na seniorach i studentach kasy nie zrobią.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....