TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

ASO Mieczkowski chce mocniej wejść w naprawy wagonów? Składa odwołanie
InfoRail.pl - Opublikowano: 04.11.2019 17:15:39
ASO Mieczkowski chce mocniej wejść w naprawy wagonów? Składa odwołanie

Serwis Pojazdów Szynowych ASO Piotr Mieczkowski wniósł odwołanie od warunków przetargu na wykonanie naprawy okresowej na 5- tym poziomie utrzymania wraz z odnowieniem oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 40 wagonów osobowych typu ABB- Z1A / Z1B PKP Intercity.

A to oznacza, że firma, która do tej pory specjalizowała się głównie w naprawach ezt-ów i szt-ów poważnie myśli o segmencie wagonów. Odwołujący kwestionuje warunek doświadczenia, określony przez zamawiającego, w sposób nieproporcjonalny do przedmiotu zamówienia, a przez to utrudniający konkurencję. Zdaniem ASO Mieczkowski warunek jest nadmierny i nie znajduje uzasadnienia w przedmiocie zamówienia.

Przypomnijmy. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części:

1) część 1 – wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania  wraz z odnowieniem oraz przeglądem na 3-cim poziomie utrzymania 8 wagonów osobowych typu Z1A;

2)  część 2 – wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania  wraz z odnowieniem oraz przeglądem na 3-cim poziomie utrzymania 26 wagonów typu Z1B;

3)  część 3 – wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania  wraz z odnowieniem oraz przeglądem na 3-cim poziomie utrzymania 6 wagonów typu Z1B przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych.

Po wykonanej naprawie wraz z odnowieniem wagony osobowe będą:

1) w przypadku części 1 - wagonami pierwszej klasy (typ Z1A) przedziałowymi;

2) w przypadku części 2 – wagonami drugiej klasy (typ Z1B) przedziałowymi;

3) w przypadku części 3 - wagonami osobowymi przedziałowymi przystosowanymi do przewozu osób o ograniczonej możliwości poruszania się (PRM).

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek doświadczenia jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał dostawę (dostawy) lub naprawę (naprawy) nie mniej niż:

a) dla części nr 1 przedmiotu zamówienia – 4 wagonów osobowych;

b) dla części nr 2 przedmiotu zamówienia – 13 wagonów osobowych;

c) dla części nr 3 przedmiotu zamówienia – 3 wagonów osobowych.

Odwołujący wskazuje, że we wcześniejszych postępowaniach warunek doświadczenia był sformułowany na niższym poziomie - 20% w stosunku do przedmiotu zamówienia. Tym samym w przedmiotowym zamówieniu wystarczyłoby, jego zdaniem, jedynie doświadczenie w naprawach poziomu P4. Nie mamy w nim bowiem do czynienia z budową pudeł. Odwołujący wnosi więc o zmniejszenie liczby wagonów dla poszczególnych części, odpowiednio do 2, 6 i 2 oraz wykreślenie prędkości konstrukcyjnej nie mniejszej niż 160 km/h.   

  



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ASO Mieczkowski
wagon
P4
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....