TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Będą ograniczenia w stosowaniu sygnału baczność na przejazdach
PAP InfoRail.pl - Opublikowano: 18.09.2018 09:57:19
Będą ograniczenia w stosowaniu sygnału baczność na przejazdach

Ograniczymy stosowanie przez maszynistów sygnału baczność na bezpiecznych, z dobrą widocznością przejazdach - poinformował PAP wiceminister infrastruktury Andrzej Bittel.

Jak dodał wiceszef resortu, maszynista nie będzie już zmuszony trąbić przy ruszaniu na każdym przystanku.

"Rozporządzenie niebawem wejdzie w życie" - powiedział Andrzej Bittel. "Efektem ma być ograniczenie stosowania sygnału +baczność+ przez maszynistów na przejazdach kolejowych bezpiecznych, z bardzo dobrą widocznością" - powiedział Bittel.

Jak zauważył wiceminister, "jest to szczególnie istotnie na terenach silnie zurbanizowanych, gdzie ciągłe sygnały mogą przeszkadzać mieszkańcom". "Można się tu posłużyć przykładem przystanku Warszawa Rembertów, gdzie stoi pociąg przy peronie, tory są zabezpieczone, a maszynista i tak musi dać tzw. sygnał baczność, gdy rusza" - podał.

"Damy taką możliwość formalną, że maszynista w bezpiecznym terenie nie będzie zmuszony używać sygnału +baczność+" - zaznaczył Andrzej Bittel.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
maszynista
Ministerstwo Infrastruktury
przejazd kolejowy

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....