TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Bombardier rozpoczął dostawy wielosilnikowych Traxxów
INFORAIL/BOMBARDIER - Opublikowano: 28.05.2014 12:32:31 1 komentarz
Bombardier rozpoczął dostawy wielosilnikowych Traxxów
Bombardier Transportation rozpoczął dostawy innowacyjnych wielosilnikowych lokomotyw spalinowych BOMBARDIER TRAXX dla Südostbayernbahn (SOB), który jest jednym z pierwszych klientów, odbierających takie maszyny. Ich prezentacja odbyła się siedzibie przewoźnika w niemieckim Mühldorf.Nowa lokomotywa dysponuje łączną mocą 2252 kW i osiąga prędkość maksymalną 160 km/h. Pojazd spełnia najnowsze unijne normy emisji spalin poziomu IIIB, jest energooszczędny i cichy. Wszystko to jest możliwe dzięki nowemu rozwiązaniu –wielosilnikowej koncepcji napędu, w którym zastosowano cztery niezależne silniki spalinowe o mocy 563 kW każdy. W zależności od potrzeb trakcyjnych silniki mogą być indywidualnie włączane i wyłączane, lokomotywa zużywa więc tylko tyle energii, ile faktycznie potrzebuje.„Zakup ośmiu lokomotyw wielosilnikowych TRAXX P160DE serii 245 jest największą inwestycją w historii przedsiębiorstwa Südostbayernbahn”, powiedział Christoph Kraller, Dyrektor Südostbayernbahn. „Cieszymy się, że będziemy przewozić naszych pasażerów w jeszcze bardziej niezawodnych i przyjaznych dla środowiska warunkach”.Lokomotywy wejdą do eksploatacji na sieci kolejowej SOB w połowie 2014 r. Będą obsługiwać głównie wielowagonowe składy piętrowe na magistrali łączącej Simbach i Monachium w południowowschodniej Bawarii. „Wprowadzenie nowych wielosilnikowych lokomotyw przez SOB dowodzi, że innowacyjne produkty dla transportu pasażerskiego i towarowego rozwijane są Bombardier Transportation z dużym sukcesem”, powiedział Ulrich Jochem, Prezydent Dywizji Lokomotyw Bombardier Transportation. Regionalna sieć DB Südostbayernbahn (SOB) SOB to średniej wielkości przedsiębiorstwo i jednocześnie jedna z siedmiu regionalnych sieci w Niemczech oraz jeden z najważniejszych przewoźników w południowowschodniej Bawarii. Czerwone zespoły trakcyjne i pociągi piętrowe SOB eksploatowane są między Monachium i Salzburgiem, Passau i Rosenheim jak również Landshut i Traunstein. W całości należąca do Deutsche Bahn w Bawarii spółka z naddatkiem zrealizowała cele określone w chwili jej utworzenia w 2002 roku: zadowolenie klienta, punktualność i zadowolenie pracowników są na wysokim poziomie, a SOB regularnie zdobywa uznanie za jakość usług (została m.in. wyróżniona przez organizację pasażerską PRO BAHN). SOB jednoczy różne segmenty transportu kolejowego pod jednym dachem –infrastrukturę, stacje, eksploatację, serwis oraz sprzedaż. Zapewnia to optymalną obsługę dla około 34,000 klientów, którzy codziennie korzystają z kolei.Polub nas :)
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Bombardier
Niemcy
  • Prezes_MW – 28.05.2014

    A jak wygląda przełożenie mocy? 4 przekładnie hydrodynamiczne? 4 silniki i 4 generatory, czy może 4 silniki i 2 generatory?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....