TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Bombardier zadowolony z InnoTrans
INFORAIL Karol Wach - Opublikowano: 07.10.2014 15:07:19 1 komentarz
Bombardier zadowolony z InnoTrans
- Targi InnoTrans również w tym roku okazały się najważniejszym przeglądem osiągnięć branży, ich ciągły rozwój mówi sam za siebie –powiedział Dr Lutz Bertling, Prezes Bombardier Transportation. Firma Bombardier miała tu doskonałą okazję do zaprezentowania swoich innowacyjnych produktów i technologii. Dzięki nim, wspólnie z naszymi klientami, kształtujemy przyszłość mobilności. W licznych spotkaniach i rozmowach z naszymi klientami i partnerami, na podstawie zagadnień takich jak komunikacja miejska, przepustowość i skuteczność, mogliśmy udowodnić naszą kompetencję jako oferenta rozwiązań. Już dziś cieszymy się na ponowne spotkanie w 2016 r.Bombardier na InnoTrans zaprezentował kilka innowacyjnych pojazdów. Z naszego lokalnego podwórka najważniejsze było podpisanie porozumienia o współpracy z Newagiem. Szerzej na ten temat pisaliśmy tutaj. Patrząc na to bardziej globalnie należy zwrócić uwagę na pojazdy, jakie Bombardier zaprezentował na berlińskich targach. Po raz pierwszy Bombardier pokazał szerszej publiczności technologię BOMBARDIER INNOVIA Monorail 300. To dwuwagonowy pociąg Monorail stworzony dla nowej Dzielnicy Finansowej im. Króla Abdullaha w Rijadzie (Arabia Saudyjska). Pociągi INNOVIA Monorail 300 są idealne dla miast i lotnisk. Ich lekkie, szerokie, aerodynamicznie zaprojektowane wagony, wyposażone w sprawdzoną technologie automatycznego sterowania pociągiem BOMBARDIER CITYFLO 650, umożliwiającą bezobsługową eksploatację.Bombardier zaprezentował również nowy tramwaj BOMBARDIER FLEXITY 2 dla flamandzkiego operatora transportu publicznego De Lijn. Przez kolejne dziesięciolecia 48 przestronnych, a zarazem niskopodłogowych pojazdów, istotnie przyczyni się do zwiększenia przepustowości i znacząco zmieni krajobraz miejski Gandawy i Antwerpii. Wśród prezentowanych innowacji znaleźć mogliśmy chociażby system wspomagania motorniczego, poduszka powietrzna chroniąca pieszych, bezpowietrzny układ piaskowania, szyby umożliwiające regulację natężenia światła, przeciwbakteryjne zabezpieczenie uchwytów, a także funkcjonalności znane już z platformy FLEXITY 2. Czy w przyszłości takie tramwaje będą produkowane przez Newag w kooperacji z Bombardierem? Niewykluczone, tym bardziej, że konsorcjum najprawdopodobniej wystartuje w kolejnym przetargu na dostawę wagonów tramwajowych dla De Lijn.  Technologia BOMBARDIER PRIMOVE. Mieliśmy już okazję zobaczyć ją w Brunszwiku. Stanowi ważny krok naprzód, ułatwiając i umożliwiając miastom i operatorom przestawienie się na mobilność elektryczną. Oferta dla elektrycznych pojazdów szynowych i drogowych to jedyna na świecie kompleksowe rozwiązanie zapewniające prawdziwą e-mobilność i zminimalizowanie zanieczyszczenia powietrza, hałasu oraz wizualnego zanieczyszczenia krajobrazu. W jego skład wchodzą: system szybkiego indukcyjnego ładowania  PRIMOVE, system lekkich baterii o przedłużonej żywotności PRIMOVE oraz wydajny system napędu PRIMOVE.  Bombardier pokazał dwa autobusy elektryczne, wyposażone w technologię PRIMOVE, będące obecnie w trakcie dostaw w Niemczech. Jeden z nich to przegubowy Solaris, który w polskiej fabryce został wyprodukowany dla Brunszwiku. Operatorzy autobusowi odnoszą szczególne korzyści z koncepcji ładowania dużej mocy w najbardziej dogodnych punktach na trasach autobusowych, która zapewnia optymalną dostępność floty.I wreszcie lokomotywy. Na InnoTrans nie mogło zabraknąć znanych na całym chyba świecie maszyn z rodziny TRAXX. To jedna z najpopularniejszych lokomotyw, możemy je spotkać także w Polsce. Na berlińskich targach Bombardier zaprezentował dwie maszyny, w wersji AC Last Mile i DE ME.I na deser EMU Omneo (Regio 2N). To elektryczny zespół trakcyjny, który posiada na przemian człony dwu- i jednopokładowe. Rozwiązanie to pozwala optymalnie wykorzystać francuską skrajnię, która jest nieco mniejsza niż polska czy niemiecka. Dodatkowo, o ile w wagonach jednopokładowych część aparatury można umieścić na dachu, to w pojazdach piętrowych nie jest to możliwe. Urządzenia trzeba rozmieścić w różnych punktach pojazdu, ograniczając przestrzeń pasażerską. W Omneo aparatura jest ciasno upakowana na dachach wagonów jednopoziomowych. Członów piętrowych nie wyposażono w drzwi, toalety ani elementy napędu, aby zwiększyć komfort podróży. Pomiędzy członami zastosowano niespotykane rozwiązanie - wspólne wózki napędowe. To propozycja Bombardiera dla francuskich kolei SNCF.      
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Bombardier
InnoTrans
  • bolec – 07.10.2014

    Już widzę jak bombardier pozwoli newagowi budować tramwaje. Zrobią z nich to co z pafawagu. Fabryke śrubek. Ciekawe czy konieczek wtedy też się będzie szczerzył jak bombardier zdominuje rynek lokomotyw.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....