TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Budowa skrzyżowania bezkolizyjnego na przykładzie Płocka
Kamil Puternicki - Opublikowano: 06.11.2013 10:48:00
Budowa skrzyżowania bezkolizyjnego na przykładzie Płocka
Do końca września 2014 roku ma być gotowy wiadukt kolejowy nad alejami Piłsudskiego w Płocku. To strategiczna inwestycja dla miasta i olbrzymie przedsięwzięcie komunikacyjne, na które mieszkańcy czekali bardzo długo, bo ponad 30 lat.Koszt inwestycji to 27 988 281 zł brutto. Wykonawcą robót będzie gdańska firma Polwar S.A, z którą władze Płocka już oficjalnie podpisały umowę. W imieniu miasta za inwestycję będzie odpowiadał Wydział Inwestycji i Remontów. Miasto liczy, że inwestycja w dużej części zostanie sfinalizowana dzięki środkom pozyskanym z Unii Europejskiej. Może to być nawet dofinansowanie na poziomie 80 procent wartości całego przedsięwzięcia.Zgodnie z planem budowy, w Płocku powstanie bezkolizyjne skrzyżowanie ulicy z linią kolejową w miejscu istniejącego przejazdu kolejowego w poziomie jezdni, w ciągu odcinka istniejącej al. Marszałka Józefa Piłsudskiego –czytamy na stronie internetowej miasta. Zakres inwestycji obejmuje budowę obniżonych jezdni na odcinku ok. 556 m dwujezdniowej ulicy z chodnikami wzdłuż obu jezdni wraz z likwidacją przejazdu kolejowego i budową wiaduktu kolejowego dla przeprowadzenia nad ulicą odcinka kolidującej linii kolejowej. Długość przebudowy toru kolejowego wraz z wiaduktem wynosi ok. 88 m. Na długości około 1 km toru konieczna będzie korekta niwelety toru.Przewidziano także przebudowę istniejącego odcinka chodnika, który częściowo zlokalizowany jest w przylegającym pasie drogowym ul. Gierzyńskiego, drogi gminnej. W celu umożliwienia komunikacji z poziomu chodnika na taras, zaprojektowano nowe schody dwubiegowe –jedne od strony Warszawy, drugie od strony Centrum. Od strony Warszawy oprócz schodów zaprojektowano pochylnię dla osób niepełnosprawnych (matek z wózkami) umożliwiając im dostęp z poziomu chodnika na poziom tarasu.Utrudnienia dla kierowcówW trakcie budowy wiaduktu przejazd alejami Piłsudskiego będzie możliwy, ale dla niektórych pojazdów wprowadzone zostaną ograniczenia. Ruch ciężki i tranzytowy zostanie skierowany na czas zamknięć ulicy na objazd poza miasto. Zaplanowano objazd dla ruchu ciężkiego o masie powyżej 16 ton drogami krajowymi i drogami wojewódzkimi: DK 62, DK 50, DK 10, DK 60, DW 568, DW 567. Ze zmianami muszą się liczyć także pasażerowie komunikacji miejskiej i pociągów. W przypadku wystąpienia utrudnień w przejeździe autobusów komunikacji miejskiej w osi al. Piłsudskiego albo innych ulic, którymi będzie prowadzony objazd ulicy Piłsudskiego, wykonawca opracuje w porozumieniu z Komunikacją Miejską Płock tymczasowe rozkłady jazdy komunikacji miejskiej oraz pokryje koszty dodatkowych kilometrów wykonywanych na poszczególnych liniach, w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów istniejących obecnie linii komunikacyjnych.Ruch pociągów pasażerskichW trakcie realizacji inwestycji konieczna będzie komunikacja zastępcza dla pociągów pasażerskich na czas zamknięć torowych tj. około dwa zamknięcia czternastodniowe. Wykonawca w porozumieniu z PKP opracuje regulamin zmienionej komunikacji oraz zapewni nadzór nad zastępczą komunikacją od strony przewoźnika. Zmianie ulegnie również ruch pociągów towarowych. Ruch pociągów na odcinku Płock Radziwie –Płock Trzepowo zostanie wstrzymany na czas zamknięć torowych tj. około dwa zamknięcia czternastodniowe. Wykonawca w porozumieniu z PKP wykona opracowanie transportu drogą okrężną, uiści opłaty w dostępie do trasy, wykona regulaminy tymczasowe i dokona opłat za zamknięcie toru i wprowadzenie zmienionej organizacji ruchu.Budowa wiaduktu będzie prowadzona etapami. Krótkotrwałe zamknięcia alei Piłsudskiego przewiduje się na czas przebudów części uzbrojenia oraz wykonywania przegrody przeciwfiltracyjnej w poprzek jezdni. O szczegółach i dokładnych terminach miasto będzie na bieżąco informowało mieszkańców.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
wiadukt
Płock

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....