TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Ceske Drahy do Szklarskiej Poręby. Za 2,5 mln zł netto
InfoRail.pl - Opublikowano: 13.12.2018 10:40:12 5 komentarzy
Ceske Drahy do Szklarskiej Poręby. Za 2,5 mln zł netto (foto: KD)

Umowa Kolei Dolnośląskich z Ceskimi Drahami na obsługę połączeń Liberec-Szklarska Poręba Górna na odcinku granica państwa–Szklarska Poręba oraz Pardubice/Ústí nad Orlicí–Międzylesie na odcinku granica państwa-Międzylesie podpisana.

Jej wartość to 2 539 182.39 PLN netto. Usługa będzie świadczona przez Ceske Drahy w okresie od 9.12.2018 r. do 14.12.2019 r. Przewoźnik został wybrany w drodze bezprzetargowej. Dlaczego Otóż Zamawiający jest podmiotem realizującym zadania obsługi sieci świadczących publiczne usługi w zakresie transportu kolejowego w obrębie Dolnego Śląska. Wskazaniem do realizacji niniejszego połączenia jest umowa zawarta między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Republiki Czeskiej o komunikacji kolejowej przez granicę państwową, podpisana w Pradze dnia 29.4.2005 r.

Wykonawca České Dráhy a.s. jest jedynym podmiotem, który może wykonać przedmiotowe zamówienie, ponieważ ma wyłączność na świadczenie usług publicznych w zakresie wykonywania kolejowych przewozów pasażerskich na liniach:

1) Kolei Gór Izerskich na terenie Kraju Libereckiego w Republice Czeskiej - wyłączność na świadczenie usług publicznych w ww. zakresie została przyznana na podstawie Umowy nr OLP/1813/2009 zawartej z Krajem Libereckim, zawartej w 2009 r. Obsługa połączenia kolejowego Liberec – Szklarska Poręba Górna na odcinku Liberec – granica państwa przez firmę České Dráhy a.s. została wprowadzona do ww. umowy aneksem z dnia 17.12.2015 r.

2) Pardubice / Ústí nad Orlicí – granica państwa – wyłączność na świadczenie usług publicznych w ww.zakresie została przyznana na podstawie "Umowy nr 2005/03498 z dnia 13.1.2006 r. o obowiązku świadczenia usługi publicznej w ramach przewozów kolejowych w celu zabezpieczenia obsługi przewozowej przez pociągi regionalne" zawartej z Krajem Pardubickim i obowiązującej do dnia 31.12.2019 r. Powyższa umowa zabezpiecza na liniach kolejowych Kraju Pardubickiego regularne, pasażerskie przewozy kolejowe, w tym obejmuje swoim zakresem linię nr 024 Ústí nad Orlicí–Stity łącznie z odgałęzieniem Lichkov-Lichkov granica państwa.

Umowa została podpisana tuż przed wejściem w życie nowego rozkładu jazdy, bo 7 grudnia 2018 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Ceske drahy
Koleje Dolnośląskie
Szklarska Poręba
  • Zdzich – 13.12.2018

    CD ostatnio coś trochę zaczyna przycinać na taborze puszczanym do Polski.Kiedyś były to nawet 3 szynobusy w sezonie a w ostatnie wakacje kursował pojedyńczy szynobus.Ludzie wracający z rowerami nie wsiedli ani w Harrachovie ani w Jakuszycach.Często nawet poza sezonem w niedziele jest tłok a sezon narciarski zaraz się zacznie.

  • empek – 13.12.2018

    Nie pisz bzdur. Jeździły w te wakacje po trzy szynobusy na niektórych kursach (dwa z Liberca i trzeci z Żeleznego Brodu dołączany w Tanvaldzie), a na wielu po dwa. Sam jechałem kilka razy takim składem. Większe zastrzeżenie można mieć do Kolei Dolnośląskich, które często puszczają do Szklarskiej krótkiego Impulsa, przez co często już na starcie zaczyna brakować miejsc. A dalej są klasyczne sardynki.

  • AdamTyczynski – 13.12.2018

    A kiedy Koleje Dolnośląskie uruchomią pociąg ze Szklarskiej Poręby skomunikowany z ostatnim wakacyjnym pociągiem z Liberca?? Naprawdę tak trudno domyślić się, że dużo ludzi wraca z gór albo z Czech ostatnim wieczornym pociągiem? Co mają robić po przyjeździe do Szklarskiej Poręby? Czekać do rana? Klasyczny sposób uwalania połączeń, który od PKP przejęły KD.

  • czeslaw22 – 13.12.2018

    Potwierdzam również zdarzyło mi się jechać kilka razy pojedyńczym szynobusem w wakacje.Tłok straszny,taka sytuacja że ludzie nie wsiedli z rowerami w Szklarska Poręba Jakuszyce miała miejsce 15sierpnia w przedostatnim pociągu do Szklarskiej. To ciekawe bo nie zawsze tak jest.Może Czesi nie zawsze mają sprawne szynobusy???

  • KaDecik – 13.12.2018

    Ile Koleje Dolnośląskie zapłacą Czechom, tyle Czesi puszczą pojazdów. Więc podziękujcie KD za to, że tną koszty. W KD nikt nie widzi niczego złego w wożeniu sardynek. Czesi i tak dobrze traktują pasażerów po polskiej stronie. W ubiegłym roku jak chcieli zwiększyć liczbę taboru do obsługi tej trasy to KD zaprotestowały przeciwko podwyższeniu kosztów i chciały zerwać umowę. Skończyło się tak, że Czesi wzięli na siebie koszt tego dodatkowego taboru po polskiej stronie.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....