Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Chraniuk: Remtrak będzie miał wpływ na regulację rynku

inforail
07.12.2016 07:44
0 Komentarzy

Mamy firmę, którabędzie mogła naprawić nam więcej wagonów ? tak o Remtraku mówi nam Prezes PKPIntercity Marek Chraniuk.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail dzięki inwestycjiw nową halę zwiększyły się moce przerobowe firmy. Szef PKP Intercityprzypomina, że liczba wagonów, które mogą być naprawione w ciągu miesiąca wRemtraktu wzrasta z 14 do 20. To daje 240 jednostek w skali roku. To znacznaliczba ? podkreśla Chraniuk. I dodaje, że przy tym potencjale wagonów, którymdysponuje przewoźnik ważne jest, że PKP Intercity może korzystać z usług firmywewnętrznej. Wpływa to bowiem na regulację rynku. Będziemy mieli wpływ na cenynapraw, także te, które proponują podmioty zewnętrzne ? stwierdza MarekChraniuk.

Rynek napraw wagonów w przypadku PKP Intercity jest duży ?mówi dalej Prezes przewoźnika. Rocznie przewoźnik zleca wykonanie około 600napraw i przeglądów. W Remtraku jest wykonywanych około 1/3 tych prac. Na razie.Chraniuk zapowiada bowiem, że firma będzie rozwijała się i w przyszłości towłaśnie w Idzikowicach będzie realizowanych więcej prac naprawczych. Jak jużinformowaliśmy na łamach InfoRail drugi etap rozwoju firmy jest już pewny i sąpieniądze na jego dokapitalizowanie. Trzeci etap natomiast to, jak mówi nam szefPKP Intercity, duża inwestycja. Wymaga strategii i przemyślenia. Z czasemjednak będziemy mogli ocenić rynek i podejść do rozbudowy zakładu zgodnie zzapotrzebowaniem. W kontekście dalszego rozwoju Remtraku możemy myśleć nawet oprzeglądach P5 i lokomotywach. Czas pokaże, ale myślę, że to może się udać ?konkluduje Chraniuk.


Komentarze