TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Coraz więcej lokomotyw Stadlera w Niemczech. CAPTRAIN już jeździ jedną z nich
InfoRail.pl - Opublikowano: 03.04.2020 14:45:04
Coraz więcej lokomotyw Stadlera w Niemczech. CAPTRAIN już jeździ jedną z nich (foto: CAPTRAIN)

CAPTRAIN Niemcy wprowadził do ruchu pierwszą z czterech zakontraktowanych nowych sześcioosiowych lokomotyw towarowych, zbudowanych przez Stadler Rail Valencia.

Ta dwunapędowa maszyna może kursować z prędkością 120 km/h przy zastosowaniu trakcji 15/25 kV prądu przemiennego. Została ponadto wyposażona w silnik wysokoprężny Caterpillar C175-16 EU Stage IIIB o mocy 2,8 MW.

Dopuszczenie do ruchu przez EBA dla tej lokomotywy zostało wydane w połowie lutego br. Dostawy pozostałych trzech jednostek planowane są jeszcze tej wiosny.

Po wydaniu zezwolenia pierwsza lokomotywa Eurodual dostarczona została niemieckiemu operatorowi HVLE i weszła do eksploatacji 17 lutego. Całe zamówienie obejmuje 10 lokomotyw. Pierwsze trzy zostały już dostarczone, a pozostałe siedem ma zostać przekazanych na początku 2021 r.

Stadler potwierdził również, że ELP zamówił 10 kolejnych takich lokomotyw, co oznacza, że ta umowa będzie obejmować łącznie 40 maszyn.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
lokomotywa
Niemcy
CAPTRAIN

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....