TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Czeski Bizon będzie jeździć do Chałupek
InfoRail.pl - Opublikowano: 09.05.2019 08:36:12 1 komentarz
Czeski Bizon będzie jeździć do Chałupek (foto: CZLoko)

CZLoko dostarczyła przewoźnikowi Rail Cargo Carrier pierwszą z dwóch lokomotyw EffonLiner 1600 Bizon wyprodukowanych w wyniku gruntownej przebudowy lokomotyw ČKD serii 753.

Przewoźnik zamierza wykorzystać ją do prowadzenia pociągów towarowych na trasie Polanka nad Odrą – Bohumín - Vrbice - Chałupki/Petrovice u Karviné na terenie ostrawskiej strefy przemysłowej i na korytarzu tranzytowym do Břeclavia przy granicy austriackiej.

Druga lokomotywa ma zostać dostarczona pod koniec maja i będzie wykorzystywana przy pociągach kontenerowych do terminali w Bratysławie i Žilinie.

Lokomotywy EffiLiner 1600 Bo-Bo zamówione na mocy umowy leasingu z Unicredit Leasing są napędzane silnikiem CAT 3512C-HD o mocy 1 550 kW z przekładnią AC-DC i mają maksymalną prędkość 100 km/h.

Jedną z największych zalet tych lokomotyw jest ich korzystna cena zakupu – mówi dyrektor sprzedaży CZ Loko Jan Kutálek. To kompletna modernizacja oryginalnych lokomotyw serii ČKD 753, która zamienia je w praktycznie nowe lokomotywy. Mogą wykonywać tę samą pracę co nowa lokomotywa. Cena zakupu jest jednak prawie dwa razy niższa. Kolejną ważną zaletą jest szybki i niedrogi serwis w czeskich cenach oraz wysoki poziom unifikacji z naszymi innymi produktami – dodaje.

Od 2012 r. lokomotywy klasy 753,6 zostały zakupione lub wydzierżawione operatorom towarowym SD-KD (4 sztuki), Unipetrol Doprava (4 sztuki), PSŽ Słowacja (1 sztuka) i CER CARGO Holding z Węgier (2 sztuki). Produkcja lokomotyw EffiLiner 1600 w obecnej formie ma się zakończyć za rok. CZ Loko chce skoncentrować się na produkcji lokomotyw manewrowych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
lokomotywa
CZLoko
Chałupki
Czechy

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....