Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Cztery 19WE do przeglądów

inforail
08.11.2019 12:45
0 Komentarzy

Warszawska SzybkaKolej Miejska poszukuje wykonawcy obsług 4. poziomu utrzymania na czterechelektrycznych zespołach trakcyjnych typu 19WE zgodnie z DSU.

Na przedmiot zamówienia składa się:

a) wykonanie 4 obsług technicznych poziomu P4 EZT typu 19WE;

b) wykonanie prac dodatkowych, związanych z obsługątechniczną poziomu P4 EZT typu 19WE, wykraczających poza zakres pracprzewidzianych w DSU EZT 19WE;

c) wykonanie prac dodatkowych pozaplanowych, związanych zobsługą techniczną poziomu P4 EZT typu 19WE, wykraczających poza zakres pracprzewidzianych w DSU EZT 19WE.

W ramach obsług P4 należy wykonać bezwzględnie:

a) konserwację sprzęgów czołowych i międzywagonowychodpowiadającą przeglądom co 10 lat (co drugie P4). Konserwacja musi byćwykonana przez producenta sprzęgu lub autoryzowanego przedstawiciela producentasprzęgu;

b) przegląd konserwacyjny (główny H1) przekładni osiowychodpowiadający przebiegowi 1 500 000 km zgodnie z DSU oraz DTR. PrzeglądKonserwacyjny musi być wykonany przez producenta przekładni lub autoryzowanyprzedstawicieli producenta przekładni;

c) malowanie pojazdów tj. naprawa ewentualnych uszkodzeń naposzyciu pudła związane z przygotowaniem powierzchni pudła do malowania,malowanie powierzchni zewnętrznej obejmujące także dach, w sposób oraz przyużyciu kolorów wg schematu malowania, odtworzenie zewnętrznego oznakowaniadostarczonego EZT, zabezpieczenie pomalowanej powierzchni środkiem trwałym antygraffiti. Wymagana gwarancja na wykonane prace minimum 2 lata;

d) remont sprzęgieł wieloklinowych z wykorzystaniem nowychnormaliów — wykonany przez producenta sprzęgła lub autoryzowanych przedstawicieliproducenta sprzęgła;

e) w czasie obsług powinny być wykonane wszelkie legalizacjeurządzeń (poddozorowych, związanych z bezpieczeństwem) oraz zostać zachowane (wrazie konieczności odnowione) oznakowanie zespołów poddozorowych (np.zbiorników ciśnieniowych). Koszty legalizacji ponosi Wykonawca;

f) oznakowanie wagonów pojazdu powinno być zgodne z obowiązującymiprzepisami oraz wymaganiami ZTM;

g) przed odbiorem końcowym, każdy pojazd należy kompleksowoumyć, zgodnie ze standardami Zamawiającego, tj. wymaganiami mycia oraz dokonaćniezbędnych prac wraz z wpisami w odpowiednie dokumenty, aby pojazdy nadawałysię do dalszej eksploatacji przez Zamawiającego;

j) w trakcie obsług Wykonawca zobowiązany jest wykonać pracedodatkowe, w zakresie ustalonym z Zamawiającym.

W ramach prac dodatkowych należy wykonać:

a) wymianę kół monoblokowych. Ilość kół do wymiany zostanieokreślona przez Zamawiającego po przedstawieniu pomiarów przez Wykonawcę;

b) montaż awaryjnego odłącznika drzwi w formie zamka nakwadrat w klapce wewnętrznej otwierania awaryjnego drzwi, który umożliwiszybkie odcięcie uszkodzonych drzwi i pominięcie ich w zielonej pętli orazstworzenie stosownej dokumentacji technicznej i ocenę znaczenia zmiany;

c) montaż połączenia elektrycznego (gniazdo-wtyczka)pomiędzy sprzęgiem elektrycznym a szafą sterującą, tak aby umożliwiło toszybkie rozłączenie.

d) wymiana osi zestawu kołowego 4 szt.;

e) wymiana osuszacza powietrza sprężarki głównej LTZ015 2szt.

Obsługa techniczna 4 poziomu trwa nie dłużej niż następującychpo sobie 75 dni kalendarzowych.

Wymagane jest doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, żedysponuje odpowiednią zdolnością zawodową, tj. posiada doświadczenie wrealizacji usług, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. w okresieostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje należycieminimum 5 obsług 4-go poziomu utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych znapędem falownikowym.

Oferty można składać do 10 grudnia 2019 roku.


Komentarze