TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Czy EN57AL podróżuje się komfortowo?
InfoRail.pl - Opublikowano: 13.11.2017 12:54:36 14 komentarzy
Czy EN57AL podróżuje się komfortowo? (źródło: Wikipedia/Piotr Kaczmarek)

Pod koniec listopada podczas wybranych przejazdów realizowanych zmodernizowanymi pociągami EN57AL zostały przeprowadzone badania ankietowe dotyczące komfortu podróży tymi jednostkami.

Teraz Koleje Wielkopolskie prezentują wyniki tej ankiety.

Przewoźnik przypomina, że pojazdy te przeszły gruntowną modernizację dzięki środkom Samorządu Województwa Wielkopolskiego w Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego w Mińsku Mazowieckim w 2017 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Wielkopolskie
Wielkopolska
ezt
EN57AL
  • xtrain – 13.11.2017

    Oczywiście , że dobrze się nimi jeździ. Są przestronne, jednopoziomowe, znacznie cichsze od tych sprzed moderny. To tylko na forach branżowych jest kilka/kilkanaście raptem osób-fachowców/znawców którzy lamentują i przeżywają nieuzasadnione rozterki z powodu EN57 do modernizacji lub po modernizacji. Natomiast przeciętnemu Kowalskiemu, który co dzień lub rzadziej jedzie zmodernizowanym EN57 jest zdecydowanie przyjemniej podróżować tą jednostką w porównaniu do starej sprzed moderny.

  • jep – 13.11.2017

    Odnosząc wyniki tej ankiety, do jęków jakie się w tu wypisuje o Darcie. Wniosek jest jeden. Trzeba te paskudne darty jak najszybciej zastąpić porządnymi en 57 i w końcu ludzie będą zadowoleni.

  • gutek – 13.11.2017

    na pewno dużo lepiej podróżuje się zmodernizowanym EN57AL niż tym przed moderną

  • anarh – 13.11.2017

    jęzdze co jakiś czas AL / AP / więc; samo podróz ok . pozom hałasu ; ok ,szkoda ze jeszcze ciszej nie może być . .klima /ogrezewanie . w lato klima nie dawała rady-jak ludzie stali/tłok . tłumienie/drgania to .ok. jak po stole . ale pewnie to zasługa torów bo na 200 km/h konstrukcyjnie są zronione . // Oogólnie Ok można jeżdzic

  • Www – 13.11.2017

    Jak dla mnie problemem w AeLkach są podgrzewacze wody w toaletach. Czasem woda płynąca z kranu jest tak gorąca, że praktycznie nie da się umyć rąk bez poparzenia ich. Piszę to na podstawie jazd tzw. Tygrysami w PR, być może w KW tego nie ma, lecz Tygrysy mają ten problem od samego początku.

  • kolejFAN – 13.11.2017

    urabianie opinii społecznej pod program "1000 kibli na 1050 lat państwa polskiego". Kiblem Polska stoi. Po co ładować kasę w coś co będzie za kilkanaście lat i tak złomem totalnym? nie lepiej odłożyć kasę i rozpisywać przetargi na NOWE, sukcesywnie uzupełniając park taborowy nowych składów?

  • allensteiner – 13.11.2017

    Dla niemiecko-rosyjskiego kondominium kible to podstawowy tabor. Dla roboli dreniane lub plastikowe siedziska to first class de luxe.

  • realista – 13.11.2017

    Jeżeli chodzi o hałas i bieg to nic więcej sie nie zrobi. To są zaniedbania siegające kilkudziesięciu lat. Niestety lata 80 i 90 nie przyniosły żadnej poprawy i dopiero teraz ktos pomyślal o modernizacji ale to za późno. A wystarczyło w latach 90 opracować nowy wózek i nowy silnik i były by dzisiaj lepsze pojazdy. Po prostu za duzy zastój wtedy nastał. Przez 30 lat produkowało sie pojazd który w ogóle nie był unowocześniany. Chora sytuacja ale taka była rzeczywistość.

  • rrr... – 14.11.2017

    Gdzie robili tą ankietę? Na linii na której nigdy nie jechał nowy tabor? To jak pasażerowie mają mieć porównanie? To jak pytanie czy dobrze się jeździ dorożką, kiedy wczesniej szło się pieszo...

  • sxvbg – 14.11.2017

    Cóż, przykre, ale ten turbokibel ma spokojniejszy bieg od wyrobów firmy z południa.

  • Ju – 14.11.2017

    Którą firmę z południa masz na myśli? Czeską Skodę czy rumuńską Astrę?

  • xcvbw – 14.11.2017

    Nie tą z nowego Sącza... Może dlatego przestają cokolwiek modernizować, tylko będą produkować. Oj oj jak sie czegos nie umie robic to sie nie robi a nie od razu się krzyczy ze się to nie opłaca

  • sxvbg – 15.11.2017

    31WE itp

  • zps – 01.12.2017

    Mała odległość między siedzeniami w wagonach ra ,rb . Komfort jazdy pod tym względem jest krytyczny.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....