TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Dart na trasie Białystok – Jelenia Góra sprawdził się
InfoRail.pl - Opublikowano: 25.02.2020 13:45:14 1 komentarz
Dart na trasie Białystok – Jelenia Góra sprawdził się

Od grudnia 2017 roku obsługa pociągu IC "Karkonosze", relacji Białystok przez Warszawę do Jeleniej Góry, realizowana jest przez nowoczesny elektryczny zespół trakcyjny ED161 Dart.

Jak poinformował wiceminister infrastruktury Andrzej Bittel, w odpowiedzi na interpelację Posłów Małgorzaty Sekuły-Szmajdzińskiej i Roberta Obaza przez pierwsze pół roku skład ten uruchamiany był pilotażowo i w ocenie organizatora przewozów oraz przewoźnika, sprawdził się. Zmiana zestawienia pociągu początkowo wzbudzała kontrowersje, ze względu na rozwiązanie niestosowane do tej pory, jednakże ostatecznie spotkało się ono z uznaniem większości podróżnych, związanym z pozytywnym wpływem na ich poczucie bezpieczeństwa w porze nocnej. Bittel poinformował również, że pociąg ten cieszy się zadawalającą frekwencją.

Dodatkowo wskazał, że w przypadku poprawy sytuacji taborowej operatora w zakresie pozyskania m.in. taboru do obsługi połączeń nocnych, możliwe będzie rozpatrzenie kursowanie przedmiotowego pociągu zestawionego z wagonów klasycznych.

Odnośnie zwiększenia częstotliwości pociągów dalekobieżnych z/do Jeleniej Góry wiceminister podał, że na chwilę obecną, planowane jest utrzymanie oferty przewozowej na podobnym poziomie jak w obecnym rozkładzie jazdy 2019/2020. Jednocześnie zaznaczył, że na ostateczny kształt oferty na kolejne lata mają przede wszystkim wpływ uwarunkowania związane z infrastrukturą kolejową oraz dostępność taboru.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Dart
Andrzej Bittel
Jelenia Góra
Białsytok
  • Gregorek – 03.03.2020

    Bzdura. Jeżdżę tym pociągiem 2 -3 razy w miesiącu z B-stoku do Ostrowa Wlkp., Wrocławia albo do końca tj do Jeleniej Góry i niestety podróż takim składem to męka. Jest ciasno, jaskrawe światło świeci całą noc, i do tego hałas przechadzających się podróżnych w nocy gdy człowiek jest bardzo senny i drażliwy. Zatem teoryjki Andrzeja Bittela w tej sprawie to oderwane od rzeczywistości bzdury. W ogóle pociągi nocne nawet te wagonowe zestawione z wagonów bezprzedziałowych to jedna wielka kpina z pasażera! Dla przykładu podam, że za każdym razem gdy kupuję bilet na pociąg IC " Przemyślanin" to brak jest dostępnych miejsc w wagonach przedziałowych tylko za każdym razem muszę jechać otwartą "bonanzą" w komforcie kiepskiej jakości. Aby mieć miejsce w przedziale trzeba z dużym wyprzedzeniem zakupić bilet - gdy jest zakup 2-3 dni przed podróżą to szanse są marne. Zatem niech A. Bittel odpowie dlaczego tak jest? Czyżby nie tylko ja mam ochotę na przedział panie Bittel?! Osoby decyzyjne z PKP IC powinny mieć przymus przejażdżki danym pociągiem np. nocnym Dartem z B-stoku do Jeleniej Góry lub z powrotem, wtedy może by coś zrozumiały i zmieniłyby narrację. W świetle znacznie gorszego komfortu w ogóle przy podróżach dalekobieżnych w otwartych wagonach typu "bonanza" zastanawiające jest ,a nawet bulwersujące jest ostatnie zamówienie PKP IC na modernizację 125 wagonów do standardu pudeł bezprzedziałowych !!! Wielu podróżnych oczekuje komfortu w przedziale 6-ścio miejscowym i z obserwacji oraz z ilości głosów jasno wynika że to jest oczekiwanie ogromnej ilości pasażerów gdyż taka podróż daje największy komfort i spokój podróży. Na to oczekiwanie jednak nasz narodowy przewoźnik robi na przekór tzn. na złość swojemu klientowi i modernizuje tak wielki pakiet wagonów do gorszego standardu. Zachowanie to jest karygodne i odstające od oczekiwań rynku!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....