TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

DB CARGO chce kupić cztery lokomotywy wielosystemowe
InfoRail.pl - Opublikowano: 24.08.2020 09:45:53
DB CARGO chce kupić cztery lokomotywy wielosystemowe

DB Cargo Polska ogłosiła przetarg na dostawę czterech nowobudowanych multisystemowych lokomotyw elektrycznych.

Do ich budowy należy zastosować wyłącznie fabrycznie nowe moduły, komponenty i elementy. Wymagane jest dołączenie dokumentacji DTR, WTWiO oraz DSU. Lokomotywy muszą odpowiadać wymaganiom interoperacyjności kolei według TSI oraz UIC. Koszty odbioru lokomotyw ponosi Zamawiający. Koszty przygotowania dokumentacji technicznej do dostarczonych lokomotyw oraz dopuszczenia ich do eksploatacji ponosi natomiast Wykonawca.

Przed rozpoczęciem budowy Lokomotywy Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić opracowaną dokumentację techniczną z przedstawicielem Zamawiającego.

Podstawowe dane techniczne lokomotyw

Maksymalna moc lokomotywy ≥6 MW AC

Napięcie zasilania wymagane: 3 kV DC, 25kV 50 Hz, opcjonalnie dodatkowo: AC 15 kV 16.7 Hz, oraz inne występujące w krajach Unii Europejskiej, w których pojazd został dopuszczony do eksploatacji

Prędkość maksymalna min. 160 km/h

Siła pociągowa - przy rozruchu min. 300 kN

Zakres temperatur pracy lokomotywy -25˚C  do  40˚C

Minimalny promień łuku toru na szlaku               ≤150 m

Minimalny promień łuku pionowego/wklęsłego             ≤300 m

Lokomotywy mają w pełni odpowiadać wymaganiom interoperacyjności wg TSI oraz przepisów Międzynarodowego Związku Kolei. Dokumentacja systemu utrzymania powinna ustanawiać cykl naprawczy dla naprawy poziomu P4 nie mniejszy niż 5 lat i przebiegu nie mniejszego niż 1200000 km, oraz dla naprawy poziomu P5 nie mniejszy niż 24 lata i przebiegu nie mniejszego niż 3000000 km, a w przypadku zbalansowanego utrzymania, którego cykl zamykał się będzie po 24 latach i 3000000 km dla każdej lokomotywy.

Warunki przetargu

Oferty w przetargu można składać do 21 września 2020 roku. Kryteria wyboru to:

cena – waga 80%;

termin dostawy pojazdów – waga 10%;

okres gwarancji jakości – waga 10%.

Dwie lokomotywy powinny zostać dostarczone do czerwca 2023 roku, kolejne dwie do września 2023 roku.

Wszystkie lokomotywy powinny posiadać zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Republice Czeskiej oraz opcjonalnie innych krajach członkowskich Unii Europejskiej.

DB CARGO chce kupić lokomotywy w związku z realizacją projektu "Usprawnienie transportu intermodalnego w Polsce poprzez połączenie terminali kontenerowych na wybrzeżu bałtyckim i terminali dystrybucyjnych w południowej Polsce z osią transportową, łączącą Europę zachodnią z krajami WNP i Chinami".

Doświadczenie

Od oferentów wymagane jest doświadczenie. Składając ofertę trzeba wykazać, że posiada się przynajmniej jedno dopuszczenie do eksploatacji typu pojazdu kolejowego dla lokomotywy elektrycznej wyprodukowanej w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, uzyskane na terenie jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej. 


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
DB CARGO
lokomotywa

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....