TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Desiro ML Cityjet Eco – alternatywa dla pojazdów dieslowskich
InfoRail.pl - Opublikowano: 19.09.2018 10:13:12
Desiro ML Cityjet Eco – alternatywa dla pojazdów dieslowskich

Austriackie Koleje Federalne (ÖBB) i Siemens Mobility prezentują na berlińskich targach skład Desiro ML Cityjet eco. Jak podaje jego producent jest on rezultatem współpracy z przewoźnikiem w zakresie inwestowania w przyszłość transportu osobowego.

Obie firmy pracują nad kolejowym napędem elektro-hybrydowym, czego rezultatem jest pojazd prezentowany podczas targów w Berlinie. Cityjet eco ma być alternatywą na niezelektryfikowane linie kolejowe, dotychczas obsługiwane przez lokomotywy z silnikiem diesla. Silnik elektryczny charakteryzuje się o połowę mniejszą emisją dwutlenku węgla w porównaniu z dieslami.

Ochrona środowiska naturalnego jest wyjątkowo ważna dla Kolei Austriackich. Zawsze staramy się znaleźć sposób na ulepszanie naszych produktów i sprawić aby były jeszcze bardziej przyjazne dla środowiska. W ramach tej misji, ÖBB będzie dalej koncentrować się na procesie wymiany silników wysokoprężnych w przyszłości. Jako największa firma chroniąca środowisko w Austrii, ÖBB propaguje inicjatywę walki ze zmianami klimatycznymi za pomocą Cityjet eco - powiedziała Evelyn Palla, członek zarządu w ÖBB Personenverkehr AG.

Alternatywne i przyjazne dla środowiska naturalnego napędy takie jak silniki elektryczne, systemy hybrydowe i ogniwa wodorowe odgrywają coraz większą role w naszym portfolio. Model Desiro ML OBB Cityjet eco to doskonałe rozwiązanie: za stosunkowo niewielkie nakłady inwestycyjne nasi klienci otrzymują flotę, która jest o wiele bardziej elastyczna w użyciu, a pasażerowie mogą się cieszyć dodatkowym komfortem w czasie podróży - dodała Sabrina Soussan, prezes Siemens Mobility.

Siemens podał, że pracuje nad hybrydowymi napędami elektrycznymi, które umożliwiają ładowanie nowo-zainstalowanych akumulatorów poprzez pantograf w czasie jazdy po linii zelektryfikowanej. Zgromadzona energia jest następnie zużywana do zasilania pociągu na odcinkach linii bez dostępu do napowietrznej sieci zasilającej. Gdy tylko pociąg opuści odcinek zelektryfikowany, baterie zaczynają dostarczać prąd pociągowi.

Pilotażowy projekt zakłada, że w nadchodzących miesiącach Siemens i ÖBB przeprowadzą gruntowne testy napędu, aby następnie wprowadzić prototyp do seryjnej produkcji. Pojazd zostanie po raz pierwszy dopuszczony do służby w drugiej połowie 2019 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Siemens
OBB
Desiro
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....