TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Deutsche Bahn chcą wprowadzić pociągi bez maszynistów
PAP - Opublikowano: 10.06.2016 12:57:09
Deutsche Bahn chcą wprowadzić pociągi bez maszynistów

Państwowe Koleje Niemieckie (Deutsche Bahn) zamierzają w najbliższych latach wprowadzić do użytku pociągi bez maszynistów - poinformował w wywiadzie dla piątkowego wydania dziennika "Frankfurter Allgemeine Zeitung" prezes DB Ruediger Grube.

- Liczę, ze w roku 2021, 2022 lub 2023 zajdziemy tak daleko, by móc w pełni automatycznie jeździć w częściach naszej sieci. W skomplikowanym systemie szynowym, w którym poruszają się zarówno pospieszne i zwykłe pociągi osobowe, jak też pociągi towarowe, jazda autonomiczna jest trudniejsza niż w przypadku metra, ale jest możliwa - powiedział Grube.

Dodał, iż w tej dziedzinie uruchomiono już pierwsze projekty pilotażowe, a odpowiedni poligon techniczny powstał w ramach infrastruktury należących do DB regionalnych kolei Erzgebirgsbahn w Saksonii.

Grube wyraził jednocześnie nadzieję, że pracownicy zaakceptują te plany. - Także rady zakładowe i związki zawodowe dostrzegają, że komputeryzacja zmienia świat - podkreślił zaznaczając, że DB muszą utrzymać zdolność konkurowania z transportem samochodowym.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Deutsche Bahn
maszynista

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....