TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Do Polski przyjadą kolejne TRAXX-y
INFORAIL/BOMBARDIER - Opublikowano: 22.08.2014 12:29:30 2 komentarze
Do Polski przyjadą kolejne TRAXX-y
Bombardier Transportation podpisał kontrakt z firmą leasingowa Akiem S.A. na dostawę 10 lokomotyw BOMBARDIER TRAXX DC, z opcją na kolejnych 10 pojazdów. Wartość wiążącego zamówienia wynosi około 33 mln euro (44 mln USD). Łączna wartość potencjalnego zamówienia, w przypadku skorzystania z przysługującej opcji na dodatkowych 10 lokomotyw, może wynieść około 65 mln euro (86 mln USD).Lokomotywy będą wykorzystywane w transporcie towarowym w Polsce i we Włoszech. Dostawy zaplanowano na trzeci kwartał 2015 i pierwszy kwartał 2016 roku. Nowe pojazdy powiększą posiadaną przez Akiem flotę złożoną z 15 lokomotyw TRAXX, zamówionych w 2013 r. Tylko w Polsce eksploatowanych jest około 70 lokomotyw TRAXX - jest to największa flota nowoczesnych lokomotyw obecnie eksploatowanych w tym kraju. Z kolei we Włoszech w eksploatacji znajduje się ponad 100 lokomotyw TRAXX.„Ten kontrakt to nowy krok w rozwoju Akiem w Europie. Flota złożona z samych pojazdów TRAXX DC3kV stanowi odpowiedź na wymagania klientów oczekujących efektywnego kosztowo i niezawodnego rozwiązania trakcyjnego na rynkach krajowych Polski i Włoch. Kontrakt jest efektem prawdziwego partnerstwa z koncernem Bombardier, a klient eksploatujący nowe lokomotywy TRAXX 3kV skorzysta z umiejętności inżynierów Akiem oraz składu części zamiennych i komponentów, który rozwinęliśmy eksploatując wcześniejszą flotę TRAXX AC i MS”, powiedział Fabien Rochefort, Dyrektor Generalny Akiem.Lokomotywy mogą poruszać się z prędkością do 140 km/h i są znane ze swojej wysokiej niezawodności, doskonałych właściwości trakcyjnych, efektywnego zużycia energii oraz niskich kosztów utrzymania. Montaż lokomotyw będzie prowadzony w Vado Ligure we Włoszech. Produkcja nadwozi tradycyjnie odbywa się w polskim zakładzie Bombardier we Wrocławiu, wózków w Siegen w Niemczech, zaś przetwornice trakcyjne wyprodukuje zakład w Trapaga w Hiszpanii.Sprawdzone lokomotywy BOMBARDIER TRAXX DC eksploatowane są od 2007 r. W Polsce, Włoszech i Hiszpanii eksploatowanych jest obecnie ponad 160 lokomotyw TRAXX DC (przeznaczonych do eksploatacji w europejskiej sieci trakcyjnej 3kV).Dotychczas sprzedano łącznie 1700 lokomotyw TRAXX, przeznaczonych do ruchu towarowego i pasażerskiego.Przypomnijmy, że zakup 10 lokomotyw zapowiedziały także PKP CARGO. Bombardier jest jednym z faworytów do zgarnięcia tego zamówienia. Jest szansa zatem, że liczba TRAXX-ów w Polsce nadal będzie się powiększać.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Bombardier
TRAXX
  • dlaczego – 22.08.2014

    Dlaczego Pesa i Newag nie startowaly?

  • z Berlina – 24.08.2014

    Przecież to firma leasingowa Akiem S.A. decyduje jakie loki kupuje, skoro za nie płaci z własnych środków, a nie z Unii.. to deczduje co chce kupić i ile i za co, aby potem loki te wynajmować. Loki Pesy czy Newagu nie mają dopuszczenia na tory austrii czy włoszech...a to trwa i kosztuje. Natomiast loki Bombardier Transportation są dopuszczone w całej Europie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....