TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Do Polski przyjadą kolejne TRAXX-y
INFORAIL/BOMBARDIER - Opublikowano: 22.08.2014 12:29:30 2 komentarze
Do Polski przyjadą kolejne TRAXX-y
Bombardier Transportation podpisał kontrakt z firmą leasingowa Akiem S.A. na dostawę 10 lokomotyw BOMBARDIER TRAXX DC, z opcją na kolejnych 10 pojazdów. Wartość wiążącego zamówienia wynosi około 33 mln euro (44 mln USD). Łączna wartość potencjalnego zamówienia, w przypadku skorzystania z przysługującej opcji na dodatkowych 10 lokomotyw, może wynieść około 65 mln euro (86 mln USD).Lokomotywy będą wykorzystywane w transporcie towarowym w Polsce i we Włoszech. Dostawy zaplanowano na trzeci kwartał 2015 i pierwszy kwartał 2016 roku. Nowe pojazdy powiększą posiadaną przez Akiem flotę złożoną z 15 lokomotyw TRAXX, zamówionych w 2013 r. Tylko w Polsce eksploatowanych jest około 70 lokomotyw TRAXX - jest to największa flota nowoczesnych lokomotyw obecnie eksploatowanych w tym kraju. Z kolei we Włoszech w eksploatacji znajduje się ponad 100 lokomotyw TRAXX.„Ten kontrakt to nowy krok w rozwoju Akiem w Europie. Flota złożona z samych pojazdów TRAXX DC3kV stanowi odpowiedź na wymagania klientów oczekujących efektywnego kosztowo i niezawodnego rozwiązania trakcyjnego na rynkach krajowych Polski i Włoch. Kontrakt jest efektem prawdziwego partnerstwa z koncernem Bombardier, a klient eksploatujący nowe lokomotywy TRAXX 3kV skorzysta z umiejętności inżynierów Akiem oraz składu części zamiennych i komponentów, który rozwinęliśmy eksploatując wcześniejszą flotę TRAXX AC i MS”, powiedział Fabien Rochefort, Dyrektor Generalny Akiem.Lokomotywy mogą poruszać się z prędkością do 140 km/h i są znane ze swojej wysokiej niezawodności, doskonałych właściwości trakcyjnych, efektywnego zużycia energii oraz niskich kosztów utrzymania. Montaż lokomotyw będzie prowadzony w Vado Ligure we Włoszech. Produkcja nadwozi tradycyjnie odbywa się w polskim zakładzie Bombardier we Wrocławiu, wózków w Siegen w Niemczech, zaś przetwornice trakcyjne wyprodukuje zakład w Trapaga w Hiszpanii.Sprawdzone lokomotywy BOMBARDIER TRAXX DC eksploatowane są od 2007 r. W Polsce, Włoszech i Hiszpanii eksploatowanych jest obecnie ponad 160 lokomotyw TRAXX DC (przeznaczonych do eksploatacji w europejskiej sieci trakcyjnej 3kV).Dotychczas sprzedano łącznie 1700 lokomotyw TRAXX, przeznaczonych do ruchu towarowego i pasażerskiego.Przypomnijmy, że zakup 10 lokomotyw zapowiedziały także PKP CARGO. Bombardier jest jednym z faworytów do zgarnięcia tego zamówienia. Jest szansa zatem, że liczba TRAXX-ów w Polsce nadal będzie się powiększać.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Bombardier
TRAXX
  • dlaczego – 22.08.2014

    Dlaczego Pesa i Newag nie startowaly?

  • z Berlina – 24.08.2014

    Przecież to firma leasingowa Akiem S.A. decyduje jakie loki kupuje, skoro za nie płaci z własnych środków, a nie z Unii.. to deczduje co chce kupić i ile i za co, aby potem loki te wynajmować. Loki Pesy czy Newagu nie mają dopuszczenia na tory austrii czy włoszech...a to trwa i kosztuje. Natomiast loki Bombardier Transportation są dopuszczone w całej Europie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....