Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Dragon2 PKP CARGO poprowadził pierwszy skład. I to jaki!

inforail
14.12.2018 15:08
0 Komentarzy

Dragon2 dla PKP CARGOjuż na szlaku. Dziś (14 grudnia) lokomotywa poprowadziła Pociąg Noego.

Aby podkreślić zaangażowanie na rzecz ochrony klimatu orazzdobyć serca i umysły ludzi dla idei zmian w transporcie, członkowie koalicjiRail Freight Forward wybrali Gliwice jako oficjalne miejsce odjazdu PociąguNoego. Pociąg ten odwiedzi kolejno: Wiedeń (14.01.19), Berlin (24.01.19), Paryż(5.02.19) i Brukselę (20.02.19). W każdym mieście wybitni lokalni artyściuliczni stopniowo zamienią pociąg w najdłuższe ruchome dzieło sztuki naświecie, inspirowane najstarszą opowieścią o aktywizmie ekologicznym.

Przypomnijmy, że Dragon 2 to lokomotywa wyprodukowana przezNewag. Jest pierwszą w Europie sześcioosiową lokomotywą w pełni zgodną zTechnicznymi Specyfikacjami Interoperacyjności (TSI 2014) wyposażona w ETCSpoziom 2.

W lokomotywie zabudowano przekształtniki oparte na węglikukrzemu (SiC), zapewniające bezawaryjną pracę w wysokich temperaturach,zmniejszenie poziomu hałasu, ograniczenie strat energii o 50% oraz zmniejszenierozmiarów i masy urządzeń o 60%.

Loko­mo­tywa Dra­gon 2 wyko­rzy­stujenaj­no­wo­cze­śniej­sze, nie­za­wodne tech­no­lo­gie które zapew­niają wysokikomfort pracy maszy­ni­sty. Głów­nym atu­tem Dra­gona 2jest bar­dzo duża siłapocią­gowa, która w połącze­niu zdużą masą loko­mo­tywy, efek­tyw­nym sys­te­memanty­po­śli­zgo­wym oraz napę­dem na każdą oś, umoż­li­wia pro­wa­dze­niecięż­kich skła­dów towa­ro­wych. Nabywcą pierwszych lokomotyw jest największypolski kolejowy operator logistyczny PKP Cargo S.A. w ramach zawartej umowydostawy trzech lokomotyw tego typu.

Komentarze