TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Dwie oferty w województwie lubelskim. Lepsza z Newagu?
InfoRail.pl - Opublikowano: 12.09.2019 15:33:34 2 komentarze
Dwie oferty w województwie lubelskim. Lepsza z Newagu?

Dwie oferty wpłynęły w przetargu na dostawę taboru dla województwa lubelskiego. Złożyły je firmy PESA i Newag. Bliższa analiza zaproponowanych warunków wskazuje na wygraną firmy z Nowego Sącza.

Przedmiotem zamówienia w ramach podstawowego zakresu zamówienia jest wykonanie i dostawa 8 sztuk fabrycznie nowych, dwuczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych tego samego typu i serii, przeznaczonych do obsługi kolejowego, regionalnego ruchu pasażerskiego z prędkością eksploatacyjną nie mniejszą niż 160 km/h na różnych kategoriach linii kolejowych o peronach o wysokości w przedziale 300-760 mm. Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu umowy z ewentualnym zastosowaniem prawa opcji, zwiększającym przedmiot zamówienia o jedną lub dwie sztuki fabrycznie nowych EZT, typu i serii jak w podstawowym zakresie zamówienia.

PESA zaproponowała kwotę 141 991 200,00 PLN, 25 miesięcy na dostawy w ramach II etapu i 64 miesiące gwarancji. Newag odpowiednio 146 616 000,00 PLN, 24 miesiące i 64 miesięcy. Zamawiający na ten cel chce przeznaczyć 148 546 558,80 PLN brutto. W informacji zabrakło natomiast danych na temat cen producentów w tym zakresie, należy zatem zakładać, że podane zostały także wartości brutto. Jeśli jest tak faktycznie, to obie oferty mieszczą się w szacunkach. 

W ramach prawa opcji, Zamawiający może zwiększyć realizację zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia pod warunkiem pozyskania środków finansowych.

Nasza symulacja punktacji

Symulację wykonaliśmy w oparciu o kryteria przetargowe:

cena - 60%,

czas dostawy - 24%

gwarancja - 16%.

Nasza symulacja wskazuje na następującą punktację (odpowiednio):

PESA 60+20+16 Łącznie 96 pkt

Newag 58,11+24+16 Łącznie 98,11 pkt


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Lubelskie
ezt
przetarg
PESA
Newag
  • jatal – 12.09.2019

    Na moje oko to wygrał Newag - 0,9811, bo Pesa - 0,9600.

  • sphinx – 12.09.2019

    Zmieńcie jeszcze tytuł na głównej ("PESA z lepszą ofertą niż Newag w województwie lubelskim").

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....