TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Działalność Newagu zagranicą
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.05.2019 09:13:18
Działalność Newagu zagranicą (foto: Newag)

Newag przedstawił swoje plany związane z działalnością na rynkach zagranicznych. Pokrywają się one w zasadzie z tymi, które spółka przedstawiła w raporcie rocznym za 2018 rok.

Producent zamierza poszerzać swoją obecność na włoskim rynku. Podpisana została druga umowa wykonawcza z Ferrovie del Sud Est na dostawę kolejnych 6 EZT. Łącznie zamówionych zostało już 11 pojazdów. Po otrzymaniu zezwolenia, które planowane jest na drugi kwartał br., NEWAG będzie dysponować pojazdem w konfiguracji najczęściej kupowanej we Włoszech przez regiony i przewoźników prywatnych.

Stale monitorowany jest rynek wąskotorowych spalinowych zespołów trakcyjnych (950 mm), gdzie NEWAG może zaoferować pojazd Vulcano.

NEWAG bierze także udział w dwóch postępowaniach na dostawy spalinowych zespołów trakcyjnych do Czech. Pierwsze z nich, na dostawę 10 pojazdów jest na etapie negocjacji złożonej oferty, w drugim, którego przedmiotem jest zawarcie umowy ramowej na dostawę do 60 pojazdów Newag pozytywnie przeszedł kwalifikację i został zaproszony do złożenia oferty.

Emitent bierze udział w postępowaniu prowadzonym przez Region Sycylii. Z uwagi na przedłużająca się procedurę odwoławczo-skargową, trwającą już niemal 5 lat, postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego prowadzonego przez Region Sycylii na dostawę 5 czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych nadal pozostaje nierozstrzygnięte.

Plany rozwoju sprzedaży NEWAG na rynkach zagranicznych zakładają intensyfikację działań w zakresie sprzedaży elektrycznych i spalinowych zespołów trakcyjnych oraz lokomotyw elektrycznych, a także poszerzenie współpracy z partnerami zagranicznymi przez wspólny udział w postępowaniach przetargowych w formie konsorcjum. W kręgu zainteresowania w pierwszej kolejności znajdują się rynki europejskie, szczególnie krajów Europy Środkowej.

Szerokotorowy i wielosystemowy Dragon 2?

Po uzyskaniu zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji dla lokomotywy elektrycznej Dragon 2, jako pierwszej sześcioosiowej lokomotywy na świecie w pełni zgodnej z najnowszymi Technicznymi Specyfikacjami Interoperacyjności (TSI), dużego zainteresowania zarówno krajowych jak i zagranicznych operatorów, NEWAG spodziewa się pozyskania kolejnych zamówień na te pojazdy, jak również planuje prace rozwojowe dotyczące nowych wersji lokomotyw dostosowanych do wymogów klientów zagranicznych. W szczególności rozpoczęte zostały prace nad wielosystemową wersją lokomotywy sześcioosiowej Dragon 2, która umożliwiałaby eksploatację w krajach takich jak Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Chorwacja czy Serbia. Będzie to wymagało uzyskania homologacji w każdym z krajów, co będzie procesem długotrwałym, ale docelowo prowadzącym do możliwości prowadzenia pociągów w międzynarodowych relacjach bez konieczności zmiany lokomotywy co jest bardzo istotne w transporcie intermodalnym oraz dla zapewnienia łatwego dostępu do polskich portów z krajów ościennych. Dodatkowo przygotowanie wersji szerokotorowej umożliwi eksploatację w krajach bałtyckich oraz Europie Wschodniej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
lokomotywa
Włochy
Dragon2
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....