TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

ED250 z homologacją na Niemcy i Czechy
InfoRail.pl - Opublikowano: 25.09.2019 17:02:33
ED250 z homologacją na Niemcy i Czechy

Jednostki ED250 mają już homologacje na Czechy i Niemcy – poinformował Prezes PKP Intercity Marek Chraniuk.

A to oznacza, że składy te mogłyby kursować na trasach międzynarodowych. Na razie przeszkodą jest pięcioletnia karencja, wynikająca z unijnego dofinansowania.

Z naszej strony jest wola uruchomienia połączeń do Czech i Niemiec z wykorzystaniem ED250 – powiedział nam szef PKP Intercity. Rozmawiamy z naszymi partnerami, rozważamy różne możliwości. Marek Chraniuk podkreśla, że Pendolino wcale nie muszą zastąpić na trasach z Warszawy do Pragi i Berlina składów wagonowych. Mogą być uzupełnieniem oferty. Przypomniał, że od czerwca zostanie uruchomiona dodatkowa para pociągów do Berlina. Pendolino mogłoby obsługiwać szóstą i kolejne pary. Rozmowy trwają.

Zgodnie z umową zawartą przez PKP Intercity z producentem jednostek to ten ostatni był odpowiedzialny za homologowanie ich w Niemczech i Czechach. Jak wynika z wypowiedzi szefa PKP Intercity udało się.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED250
Niemcy
Czechy
  • Igor Należniak – 25.09.2019

    Z pluskwami w standardzie? :P

  • Mateusz Włodarczyk – 25.09.2019

    To jeszcze na Kresy by się przydało do Lwowa

  • Robert Chodacki – 25.09.2019

    Co to za marka? :)

  • Krystian Boj – 25.09.2019

    Czyli rozjadą się po świecie a po kraju nadal będą jeździć 7 i EDyty.

  • Jakub Białkowski – 25.09.2019

    Oho! Będzie EIP do Berlina, albo do Pragi coś czuję :)

  • Sebastian Lk – 25.09.2019

    A jakie to ma znaczenie? Po upływie karencji skończy się też gwarancja na składy, jak i umowa serwisowa. Widząc ile chce Alstom za naprawy i usługi płatne, "kaczory" trafią w krzaki. Pomijamy fakt, że homologacja wygaśnie przy ewentualnych "modernizacjach".

  • Tomasz Potoczny – 25.09.2019

    Ja nie wiem czy się doczekają. Wczoraj byłem w Gdańsku i o 13:32 ma tam przyjazd EIP Rzeszów - Gdynia. Nad drzwiami wejściowymi było widać typowe dla rdzy bąble. Do tego widać rdzawe zacieki. W toalecie w umywalce przy odpływie do okoła pojawia się rdza. Potem przyjechał Hutnik na Flircie do Katowic i tam nic nie było widać na "karoserii" Chyba się nie doczekamy polskiego Pendo w Czechach.

  • Ryszard Nejman – 26.09.2019

    Nie cieszyłbym się tak, o ile puszczanie ich do Pragi gdzie Czesi modernizują u siebie odcinki na 200 km/h ma jeszcze jakiś sens o tyle puszczanie ich do Berlina gdzie jest vMax 160 to marnowanie taboru

  • Mariusz Bąkowski – 28.09.2019

    A ED250 jest dwusystemowy? Bo Czechy to rozumiem, ten sam system napięciowy, ale w Niemczech jest trochę inaczej 🤔

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....