FPS i PESA odpuszczają. Bez ofert na modernizację wagonów Z1
Nie było ofert wprzetargu na wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania wraz zodnowieniem oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 40 wagonów osobowychtypu Z1A-Z1B.
Wygląda zatem na to, że rynek „zapchał się”. Wspominał o tymw rozmowie z naszym portalem szef FPS Hubert Stępniewicz, który mówił, że doprzetargów kierowana przez niego firma podchodzić będzie rozważnie. Jak widaćdo podobnych wniosków doszła także PESA. Finalnie PKP Intercity są w kropce, boogłaszają przetargi i nie dostają ofert. A przed nami jeszcze dwa kolejneotwarcia, na łącznie ponad 200 wagonów.
Wagony serii Z1 i ZB PKP Intercity wykorzystują w składachpociągów EIC. Należy spodziewać się kolejnego podejścia do znalezieniawykonawcy wskazanych na wstępie prac.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze