TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Gruzja: Modernizację odcinka Kars—Ahalkalak—Tbilisi—Baku
Roland von Bagratuni 2.08.2007 - Opublikowano: 11.08.2007 20:05:17
Gruzja: Modernizację odcinka Kars—Ahalkalak—Tbilisi—Baku

Jak podaje rosyjska agencja prasowa Interfax i prasa gruzińska, gruzińskie towarzystwo kolejowe Sakartwelos Rpinigza rozpisało dwuetapowy przetarg międzynarodowy modernizacji i przebudowy 153-kilometrowej linii kolejowej Marabda—Ahalkalaki, która będzie częścią planowanej trasy kolejowej z Baku do Karsu przez Tbilisi. Linia ta przystosowana będzie do przewozów 15 milionów ton towarów rocznie. Budowa obejmie trzy etapy: 29,2 kilometrowy odcinek Marabda—Tetrickaro, potem 49,7 kilometrowy odcinek Tetrickaro—Calka, a na końcu 74,1 kilometrowy odcinek Calka—Ahalkalaki. Budowę rozpoczną w 2008 roku i zakończą w 2010 r. W związku z tym prace należy rozpocząć w ciągu trzech miesięcy od podpisania umowy, czyli 1 marca 2008 r.
Dokumentację przetargu konkursanci mogą odebrać do 30 sierpnia tego roku. W drugim etapie przetargu wezmą udział tylko ci konkursanci, których prace zostaną zakwalifikowane do udziału. Jak wiadomo, Gruzja, Turcja i Azerbejdżan 7 lutego tego roku podpisały umowę o budowie tej kolei na trasie Kars—Ahalkalaki—Tbilisi—Baku. Budowa kosztuje 422 milionów dolarów, z czego 202 miliony dolarów pójdzie na prace na gruzińskim odcinku trasy a 220 milionów na tureckim odcinku koleii TCDD.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Gruzja
linia
modernizacja
budowa

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....