TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

ICE 4 już wożą pasażerów
InfoRail - Opublikowano: 02.11.2016 08:27:49 5 komentarzy
foto: Deutsche Bahn

Ostatniego dnia października pierwszy skład ICE4 zabrał na swój pokład pasażerów wyruszając na trasę Hamburg ? Monachium.

Połączenie było obsługiwane przez dwie jednostki serii 412. Pierwszy pociąg ICE nr 581 odjechał ze stacji Hamburg Altona o godzinie 4:41, by o 9:46 dotrzeć do stacji końcowej w Monachium. W drogę powrotną jako ICE nr 787 jednostki ICE4 wyruszyły o 14:16 i dotarły do celu o 17:21.

Na razie jest to próbna eksploatacja pociągów pasażerskich tej serii, która jednak została zaplanowana już na samym początku, gdy pociągi zostały zamówione w roku 2011. Pełną obsługę trasy Hamburg ? Monachium ICE4 rozpoczną od grudnia 2017 roku i zastąpią tu pociągi ICE1, eksploatowane od końca 1980 roku.

Łącznie Deutsche Bahn zamówiły 130 pociągów ICE4. 85 dwunastoczłonowych składów będzie kursowało z prędkością do 250 km/h, zabierając na swój pokład 830 pasażerów. Kolejnych 45 siedmioczłonowych pojedzie z prędkością do 230 km/h i zabierze 456 podróżnych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Deutsche Bahn
ICE4
  • WK – 02.11.2016

    Żeby ten pociąg wyglądał nowocześnie to nie powiem... Wręcz bym powiedział, że wygląda jak jakiś testowy z połowy lat 80.! Ale ok, nie kłócę się, grunt, żeby jeździły.

  • kobold – 02.11.2016

    ICE1 są eksploatowane od 1991r a ich Vmax=280 km/h, nowe ICE4- 230/250. Różnica spora...

  • Martinus – 02.11.2016

    @kobold Ale najwidoczniej więcej nie potrzeba. Na pewno zostało to skalkulowane. Ponadto, ICE 4 nie tylko za ICE 1 i ICE 2. Ale także za składy lokomotywa i wagony. Lokomotywa db101 max 200 km/h czyli w tym przypadku więcej.

  • zeus04 – 02.11.2016

    ICE1 długie lata jeździły z vmax = 250 km/h

  • www – 02.11.2016

    W pierwszej kolejności liczy się płynność ruchu. Gdyby u nas pociąg z Warszawy do któregokolwiek miasta jechał cały czas płynnie 160-200 km/h, od stacji do stacji, to naprawdę nam by wystarczyło. Pociąg do Łodzi powinien dojeżdżać w 30-40 minut, a do Katowic w niecałe 2 godziny. No, ale się nie da bo do głównych szybkich ciągów pociągi muszą się u nas ciągnąć po kilkadziesiąt kilometrów.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....