TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jedna oferta na manewrówki dla PKP Intercity. Zaskakująca?
InfoRail.pl - Opublikowano: 28.05.2019 12:11:21 2 komentarze
Jedna oferta na manewrówki dla PKP Intercity. Zaskakująca?

Tylko jeden producent chce dostarczyć lokomotywy manewrowe dla PKP Intercity.

To czeska firma CZLoko. Jej oferta znacznie przewyższa jednak szacunki zamawiającego. PKP Intercity na ten chciały przeznaczyć 61.500.000,00 zł brutto. CZLoko proponuje 83.502.585,00 zł netto, co daje 8.296.750,00 zł netto za jeden pojazd. Wydaje się to być ceną zbyt wygórowaną dla przewoźnika, choć niczego nie można jeszcze przesądzać.

Przypomnijmy, że ogłoszony w październiku 2018 roku przetarg obejmuje dostawę 10 lekkich manewrowych lokomotyw spalinowych oraz przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie ich obsługi, a także dostawę wyprawki.

Zamawiający wymaga dostarczenia pojazdów fabrycznie nowych tj. zbudowanych z fabrycznie nowych elementów, zespołów, podzespołów i części, dotychczas nie eksploatowanych. Wykonawca musi udzielić gwarancji jakości na każdy z pojazdów (ich poszczególne elementy), ich oprogramowanie oraz sporządzoną dokumentację, o której mowa w umowie, a także rękojmi na każdy Pojazd, na okres co najmniej 48 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zagwarantował w całym okresie gwarancji dotrzymanie minimalnego średniego współczynnika dostępności wszystkich dostarczonych Pojazdów w każdym kwartale kalendarzowym na poziomie co najmniej 90 %.

Dostawa pierwszego z pojazdów nastąpić miała w terminie do 18 miesięcy od dnia podpisania Umowy. Dostawa kolejnych 9 pojazdów natomiast w terminie do 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
CzLoko
PKP Intercity
lokomotywa
  • Wojciech Liberda – 28.05.2019

    Dopłacić i brać... bo widać ewidentnie, że nie ma tyłu producentów, którzy by się za to zabrali...

  • Andrzej Siwak – 28.05.2019

    Zamiast kupić porządny sprzęt ( CZ Loko robi dobre pojazdy) znowu będą jeździć na dziurawych drzwiach od stodoły. Bo lepiej pożydzić niż mądrze zainwestować. Zupełnie jak w PLK.🤨

  • mechanik – 28.05.2019

    Kwota lekko paranoidalna, biorąc pod uwagę nie tak dawny zakup 12 lokomotyw EffiShunter 300 przez CD. Czy naprawdę PKP IC nie umie tego mądrze rozegrać? Czy też może nie chce?

  • DarekP – 28.05.2019

    Pytanie, dlaczego nie wybrano dokładnie tego, co produkuje CZ Loko, tylko kombinowano w specyfikacji?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....