TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jedna oferta na naprawę EU07A-001
InfoRail.pl - Opublikowano: 17.01.2017 15:16:26 7 komentarzy
Jedna oferta na naprawę EU07A-001

Jedna oferta została złożona w przetargu na wykonanie naprawy okresowej na 4- tym poziomie utrzymania lokomotywy EU07A-001.

Niespodzianki nie ma. Zainteresowanie przetargiem wykazała tylko Spółka Olkol z Oleśnicy. Oferta firmy to 1.706.313,81 zł brutto (1.387.247,00 netto). Przekracza ona zatem i to dość znacznie szacunkową wartość zamówienia, która przez PKP Intercity została określona na 1.230.000,00 zł brutto. Olkol zaoferował także 24 miesiące gwarancji.

Co zrobi przewoźnik? Czekamy na werdykt komisji przetargowej, jednak z uwagi na znaczne przekroczenie budżetu możemy spodziewać się, że przetarg zostanie unieważniony.

Więcej informacji o lokomotywie znajdziecie w poniższym linku.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Olkol
EU07A
lokomotywa
  • Kamil Sikora – 17.01.2017

    1,7 mln za zwykłą P4 lokomotywy EU07A-001 po 5 latach jazdy i zrobieniu limitu 750 tysięcy kilometrów, no pięknie! Prawie tyle PKP IC płaciły za P5 lokomotyw serii EP08, które mają v/max zaledwie o 20 km/h niższą zaś limit kilometrów ustalony na 600 tyś. Zdecydowanie powinno dać to spółce do myślenia i zweryfikowania swoich planów dotyczących modernizacji następnych 20 sztuk lokomotyw EU/EP07 do tego standardu.

  • Wezyr – 17.01.2017

    Gdyby Idzikowcie tak jak to zapowiadano mogły robić samodzielnie takie naprawy to probemu by nie było. A tak PKP jest uzależnione od innych. To powinno dać do myślenia.

  • Jożin – 17.01.2017

    Idzikowice jeszcze długo nic nie zrobią w aspekcie lokomotyw. Cena podobna jak za EP-09 pytanie ile kosztuje zakres podstawowy a ile roboty dodatkowe? Jak ktoś myśli, że P4 z robotami dodatkowymi Gamy, Griffina, Traxxa, czy Husarza będzie tańsze jest osobą łatwowierną o ile nie naiwną. Myślę, że czasy napraw za grosze się skończyły.

  • zeus04 – 18.01.2017

    Ceny z kosmosu. Niespełna 10 lat temu naprawy główne+modernizacje EU07 do EP07 dla PKP-PR kosztowały 1 mln zł za sztukę...

  • Jożin – 19.01.2017

    Do zeus4W 2006r. średnie wynagrodzenie 2477 brutto w 2016 średnie 4251 brutto i wszystko jasne. 1 mln za P5 to historia

  • zeus04 – 19.01.2017

    Wzrost cen w PLN dla nowych samochodów kupowanych w 2006 roku a w 2016 wahał się w przedziale 3,5% do 30% dla popularnych marek. Fiat Panda zdrożał o 10,4% a w 2006 roku był produkowany jeszcze w Polsce, a później już we Włoszech. W danych dawnych ZNTK naprawa główna wagonu 111A, czyli obecny poziom P5 wymagała 4000 roboczogodzin dla prac ręcznych + 1440 roboczogodzin dla prac maszynowych. Naprawa rewizyjna odpowiednio 700+150, a naprawa średnia = 1000+280. Do tego trzeba dodać ok. 12% dla pracowników pomocniczych (konserwatorzy maszyn i linii technologicznych firmy remontowej), 4% dla kadry inżynieryjno-technicznej oraz 4% dla pracowników administracyjno-biurowych. EU07A nie ma żadnych maszyn komutatorowych i ma minimalną ilość styczników WN, a harmonogram przeglądu rewizyjnego dla takich maszyn i aparatów był bardzo bogaty.

  • Tomeks – 19.01.2017

    Już czas przestać reanimować te poczciwe, ale jednak sędziwe trupy, tylko zainwestować w nowe lokomotywy. W długoterminowej perspektywie ekonomicznie opłaci się to bardziej.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....