TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Jest zainteresowanie modernizacją ED74
InfoRail.pl - Opublikowano: 25.10.2017 15:38:21 19 komentarzy
Jest zainteresowanie modernizacją ED74

Dziś upłynął termin składania wniosków w sprawie zgłoszenia do dialogu technicznego, dotyczącego naprawy P5 i modernizacji jednostek ED74. Zainteresowanie jest całkiem spore.

Jak poinformowała nas Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity, wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu technicznym dotyczącym wykonania naprawy poziomu P5 wraz z modernizacją składów ED74 zgłosiły następujące firmy:

- ENTE

- Konsorcjum Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz oraz Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "Mińsk Mazowiecki"

- H. Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych

- NEWAG.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ED74
PKP Intercity
  • Hgw – 25.10.2017

    Newag???

  • Hgw – 25.10.2017

    I co to jest ENTE?

  • Qaz – 25.10.2017

    Newag juz na teupie pesy chce zarabiać?

  • Tofik – 25.10.2017

    Extra że EDYTKI dostaną nowe życie

  • Hgw – 25.10.2017

    Raczej na trupach z PESY!

  • Wrożka Stefa – 25.10.2017

    POdobno i tak wygra modertrans

  • Pojazdy Eksperymentalne Szczególnie Awaryjne – 25.10.2017

    Chichot losu. PESA wydała GÓWNO, a teraz chce przystąpić do ekstra płatnej naprawy swojego bubla. Mają tupet.

  • bun – 25.10.2017

    Podobno Newag miał już się nie bawić w moderny, mało tego nawet swoich jednostek nie chciał naprawiać, a tu nagle chce naprawiać "rzekomy złom". Chyba nie mają co do gara włożyć. ale i tak pewnie sobie zażyczą 2 x więcej niż konkurencja.

  • ? – 25.10.2017

    A co im szkodzi dialog techniczny.

  • YbG – 25.10.2017

    newag jest tak slaby finansowo ze sie rzuca na nasze sklady bo nwszystko inne przegrali...hehehehTylko Pesa

  • ??? – 25.10.2017

    Jeżeli Pesa nie potrafiła tych pociągów wyprodukować dobrze, to może Newag potrafi je zmodernizować do przyzwoitego stanu? Może to właściwy tok rozumowania?

  • gutek – 26.10.2017

    pierwszy krok zrobiony ale jeszcze daleka droga przed Edytami i nie ma się co podniecać

  • advisor – 26.10.2017

    @bunNewag miał nie robić modern kibli i pochodnych, a nie modern w ogóle.

  • fryc – 26.10.2017

    Dialog techniczny to sobie Newag może prowadzić, ale nie godzien jest kłaść swoich łapsk na Edytkach.

  • kolejFAN – 26.10.2017

    na polsilver te gruchoty

  • NCi – 26.10.2017

    Dialog techniczny z kim? Z tymi którzy ten bubel psujący się wyprodukowali? Toż to recydywa. Wydano pieniądze na zakup tego badziewia, a teraz chcą wydać kolejne pieniądze na potrzebne P5 a przede wszystkim radykalną modernizację? Żadnych gwarancji nikt nie udzieli, że to cudactwo jeszcze kiedykolwiek będzie nawet na przeciętnym poziomie . Myślę, że ci którzy zdecydowali się odstawić te kurniki w krzaki nie bez przyczyny to uczynili.

  • kolejFAN – 27.10.2017

    najlepszym wyjściem byłoby sprzedanie tego badziewia do jakiejś Rumunii czy Serbii.. tam lubią starocie kupować.

  • sphinx – 28.10.2017

    Newag chce się nauczyć robić zawieszenie, bo impulsy strasznie telepią i wężykują.

  • mdm – 31.10.2017

    Ale co tam robi ENTE? Pewnie dostarczali do tego pojazdu jakiś SIP czy coś w ten deseń.Przy ENTE, Newag i Cegielski - to nawet do zrozumienia.Poza tym to tylko dialog techniczny.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....