TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Już w lutym mogły być Elfy2. Będą kilkunastoletnie ezt-y
InfoRail.pl - Opublikowano: 24.12.2019 12:45:48
SKM Warszawa sprzedała 14WE. Teraz wrócą?

Wszystko wskazuje na to, że przetarg rozpisany przez SKM Warszawa na dzierżawę dwóch trzyczłonowych jednostek może doprowadzić do powrotu składów 14WE, które niegdyś w aglomeracji warszawskiej już jeździły.

Jak wiadomo były to pierwsze składy, które nabył przewoźnik. Po kilkunastu latach podjęta została decyzja o wycofaniu i sprzedaży większej części z nich. Przypomnijmy.

Poprzednie władze SKM Warszawa doszły do wniosku, że pojazdy zostaną sprzedane dlatego, że technologicznie są stare. Trasy, które obsługuje SKM wymagają pojazdów szybszych. Jak tłumaczyła w rozmowie z InfoRail.pl ówczesna Prezes SKM Krystyna Pękała to 120 km/h, a prędkość 14WE to tylko 110 km/h. Na trasie np. do Legionowa nie sprawdzały się. Poprzedni Zarząd SKM Warszawa, po przeprowadzeniu szeregu analiz technicznych i ekonomicznych, podjął decyzję o sprzedaży 14WE.

A teraz prawdopodobnie wrócą. Mimo że przewoźnik w tym czasie mógłby mieć już nawet trzy nowe Elfy2. Jak powiedział Maciej Grześkowiak, szef PR w PESIE, do lutego 2020 roku, a więc do wyjazdu na tory wydzierżawionych jednostek, bydgoski producent byłby w stanie dostarczyć pierwsze nowoczesne składy. Tymczasem na tory wyjadą najprawdopodobniej pociągi, które jeszcze nie tak dawno uznano za przestarzałe i wolne. Tym bardziej decyzja SKM Warszawa o zerwaniu umowy z PESĄ jest … dyskusyjna i zastanawiająca.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
SKM Warszawa
tabor
przetarg

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....