Koleje Dolnośląskie nie kupują taboru, żeby wyjechały Przewozy Regionalne?
Koleje Dolnośląskiezrezygnowały z zakupu nowego taboru. Nie oznacza to jednak, że pasażerowie niebędą mogli korzystać z nowych połączeń.
Będą, tyle, że w nieco innym standardzie. Zamiastnowoczesnymi składami pojadą klasycznymi EN57. Kilkudziesięcioletnimi, którychw taborze Przewozów Regionalnych jest pod dostatkiem. Teoretycznie wszyscy powinnibyć zadowoleni. Województwo uruchomi nowe połączenia, Przewozy Regionalne wyciągnąz krzaków odstawione pojazdy. Tylko co na to pasażer? Pytanie czy kogokolwiek tojeszcze interesuje…
Po zmianie władzy w województwie dolnośląskim KolejeDolnośląskie wyraźnie zwolniły. Najpierw zrezygnowano z budowy zaplecza wLegnicy, teraz unieważniły przetarg, co w obu przypadkach oznacza utratęunijnej dotacji. Szkoda. Tym bardziej, że dofinansowanie udało się pozyskaćjeszcze ekipie fachowców z Piotrem Rachwalskim i Jerzym Michalakiem na czele.Nowe władze z Prezesem, który od kilkunastu lat nie jechał pociągiem na czeleproponują mieszkańcom połączenia ekspresowe. Idea może i słuszna, pytanie tylkoczym mają one zostać obsłużone? Jeśli EN57 to należy pomysł ten porzucić już nasamym wstępie.
I tak oto kolej na Dolnym Śląsku zamiast rozwijać się, planybyły przecież ambitne, zaczyna się cofać. Przyczajone EN57 są już gotowe dopowrotu na trasy regionu.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze