W sekcji Przewozów Regionalnych w Chojnicach, na ostatnim etapie naprawy P5, poddawany jest wagon typu 120A o numerze: 50 51 21-18 372-5 B11p, stacja Chojnice – informują Składy Wagonowe (www.facebook.com/SkladyWagonowe).
Będzie to już ósmy czynny wagon tego typu należący do PR Gdynia z wykonaną Naprawą Główną, a zarazem jedenasty, któremu takie prace wykonała sekcja w Chojnicach. Przypomnijmy, iż dwie "bonanzy" trafiły do Parowozowni Wolsztyn, a jedna stacjonuje w PR Olsztyn.
Jeszcze w te wakacje na trasie helskiej można było spotkać wagon w malowaniu żółto – niebieskim. Była to ostatnia taka jednostka we flocie Przewozów Regionalnych. Wszystkie pozostałe wagony zmieniły malaturę przy okazji napraw lub zostały zezłomowane.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

w sam raz na Pol'and'Rock Festival... a nie...
wolę taki niż przedziałowy... Najlepiej to by klimę w nich założyli przy tych modernizacjach, dwie, trzy klimy na taki wagonik, ale pewnie lokomotywa za słaba, to by kupili odpowiednie na dzisiejsze czasy, dali więcej kasy na modernizację taboru, a mniej na służbowe auta prezesów, dodatki z kapelusza czy sytę i ociekające premie za zrobienie trzech kroków dzienne z auta do pracy...
Ja nie rozumie tylko jednej rzeczy.Modernizują te wagony i w skrajnych przedziałach robia miejsca dla rowerów.Następnie te wagony jeżdżą w składzie z bohunami.Bonanzy to wysokopodłogowe wagony.Niektórzy pasażerowie mają problem z wejściem/wyjściem z takiego wagonu z powodu dwóch wąskich schodków a co dopiero wgramolić się tam z rowerem.Nie lepiej jak PR-y czy tam Polregio dostosowały by bohuny do przewozu rowerów?Wagony te są niższe,wejście na dolny pokład jest latwiejsze.Poprostu wywalić wszystkie fotele na dolnym pokładzie pomontować wieszaki/stojaki na rowery i ewentualnie siedziska składane na ścianach jakby rowerów nie było zbyt wiele a bonanze zostawić w spokoju i zostawić ją dla pasażerów.Mają one wysokie przedziały więc i miejsca na górnych półkach na bagaż jest sporo. Wiem wiem zaraz sie wysypią komentarze w stylu "bonanzy są remontowane z miejscami rowerowymi aby jeździły w parze z szynobusami".A jakim problemem jest podłączyć do szynobusa bohuna z przedziałem rowerowym?W warmińsko-mazurskim jeździły szt z piętrusem w pełni pasażerskim więc te z przedziałem rowerowym na dolnym pokładzie i pasażerskim na górnym były by lżejsze niż orginalne. Nie mówie oczywiście aby przerabiać wszystkie bohuny tylko kilka aby chociaż jeden był w składzie.
Czy będzie zamknięty układ WC?
Będzie, jak go zamkną kluczem konduktorskim ;)
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.