TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Lubelskie kupi 11 ezt-ów
InfoRail - Opublikowano: 30.12.2016 12:05:36 8 komentarzy
Lubelskie kupi 11 ezt-ów

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego chce kupić 11 nowych ezt-ów. Na razie nie wiemy jaką długość będą miały te jednostki.

Na ten cel samorząd chce przeznaczyć około 150 mln zł. Trafią one do Przewozów Regionalnych. To właśnie z tym operatorem, o czym pisaliśmy wczoraj, województwo zawarło umowę do 2020 roku. Zakup nowych pociągów poprawi standard podróży m.in. na trasach z Lublina do Dęblina, a także z Lublina do Rzeszowa. Pociągi mają wyjechać w 2018 i 2019 roku. Gdyby zakupy te zakończyły się powodzeniem byłyby to pierwsze fabrycznie nowe składy elektryczne zakupione przez Lubelski Urząd Marszałkowski.

Na trasach w regionie można spotkać jedynie jednostki EN57, w tym te po modernizacji. Urząd Marszałkowski jest też właścicielem pociągów spalinowych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Lubelskie
Przewozy Regionalne
  • ernest – 30.12.2016

    Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem byłaby UMOWA RAMOWA na dostawę EZT jednej typu od jednego producenta, ale zróżnicowanych pod względem ilości członów. Potrzeby lubelskiego mogłoby zaspokoić:- 4 EZT dwuczłonowe (Siedlce - Łuków - Biała Podlaska - Terespol)- 14 EZT trójczłonowych z opcją na zakup kolejnych 8 pociągów, ale czteroczłonowych na linie z Lublina do: Stalowej Woli przez Kraśnik, Dęblina przez Puławy, Chełma przez Świdnik.

  • pasażer – 30.12.2016

    i w taki sposób jest ukryte dofinansowanie Patologi Regionalnej. Patologia bierze pieniadze od państwa poprzez ARP i spłki pokrewne i rozdaje swoim kolesiom a tabor dostarczaja urzędy marszałkowskie na zasadzie użyczenia. Bandycki proceder trwa w najlepsze a CBS i CBA zajmuje się głupotami

  • sphinx – 31.12.2016

    Gdzie tu patologia? Sposoby na finansowanie są dwa:1. Zamawiający zleca przewozy na odpowiednio długi okres wymagając nowego taboru i daje odpowiednio wysoką stawkę aby przewoźnik mógł przeprowadzić inwestycje. tak się dzieje np. w Niemczech.2. Organizator zleca pracę przewozową przewoźnikowi za niską stawkę, ale samemu zapewnia tabor. Tak mamy w Polsce.

  • kolejFAN – 31.12.2016

    Do Rzeszowa?? Ezty? Chyba jak stonka je pociagnie!! :)

  • Stan – 31.12.2016

    Linia do rzeszowa będzie zelektryfikowana.

  • uho – 31.12.2016

    @ernestDokładnie, ale te dwuczłony z opcją wydłużenia do 3 członu (od razu w przetargu jako dodatkowa opcja w ciągu nawet 5 lat), a zamiast 3-członów od razu 4-człony z opcją wydłużenia o 1 człon. Opcja o kolejne pojazdy (nawet po 4-5 sztuk).Doświadczenie wykazało, że nowe 4-człony odpowiadają kiblowi, więc nawet nie będzie błędem kupienie od razu kilku 5-członów. No i konieczna jest jednolitość kupowanego taboru.Zadrutowanie Lublin - Rzeszów powinno też skutkować, aby ze 3-4 ezety w tym przetargu zamówiło Podkarpacie. Sukces osobówek na SA134 Lublin - Rzeszów, pokazuje, że po zadrutowaniu czas przejazdu spadnie nawet o godzinę, więc frekwencja będzie naprawdę dobra, zwłaszcza w okolicach weekendów.

  • ernest – 01.01.2017

    @uhoPytanie tylko, czy w lubelskim potoki pasażerskie kiedykolwiek będą na tyle wysokie, jak np. w Wielkopolsce, na Mazowszu, czy na Dolnym Śląsku, by kupować 5-członowce. Lepszym krokiem jest konsekwentne zmierzanie ku taktowi 60 minut. Jeśli on będzie na wszystkich trasach wychodzących z Lublina, wystarczą ze spokojem EZT 3- i 4-członowe.

  • uho – 03.01.2017

    W pobliskim świętokrzyskim składy pgz są zawalone po dach, zwłaszcza te do Krakowa są pełne już w Wąchocku. Zakupy krótkich składów jak widać są bez sensu.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....