TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Lubelskie z Przewozami Regionalnymi przez kolejne 4 lata
InfoRail - Opublikowano: 29.12.2016 11:26:43 3 komentarze
Lubelskie z Przewozami Regionalnymi do 2020 roku

Lubelskie jest jednym z tych regionów, które na usługi Przewozów Regionalnych są niejako skazane. Nic zatem dziwnego, że Zarząd Województwa podpisał umowę z tym właśnie przewoźnikiem na obsługę regionalnych połączeń kolejowych do 2020 roku.

Samorząd przypomina, że województwo lubelskie było jednym z pierwszych, które przed kilku laty zadeklarowało udział w restrukturyzacji Spółki. W opinii Marszałka Województwa Lubelskiego Sławomira Sosnowskiego, zawarcie umowy na lata 2017-2020 jest zwieńczeniem tego procesu.

- Priorytetem moim i całego Zarządu Województwa Lubelskiego jest zapewnienie mieszkańcom naszego regionu możliwości swobodnego i odbywającego się w coraz lepszych warunkach podróżowania ? komentuje marszałek Sosnowski. I dodaje: - Chcę również zapewnić wszystkich, którzy korzystają z usług kolejowych, iż w obecnej perspektywie finansowej RPO 2014-2020 będziemy kupowali kolejne nowe, komfortowe pojazdy szynowe. Zachęcam wszystkich do korzystania z naszej oferty przewozowej, która z roku na rok staje się bardziej atrakcyjna, a co za tym idzie konkurencyjna względem indywidualnego transportu drogowego.

Zawarte porozumienie obejmuje cztery rozkłady jazdy: 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019 i 2019/2020. To kolejna umowa public service contract podpisana przez Przewozy Regionalne. W ostatnim czasie na długoletnią współpracę ze spółką zdecydowały się również województwa zachodniopomorskie i małopolskie.

- Długoletnie umowy przekładają się na stabilność rozkładu jazdy. Wieloletnia perspektywa pozwala nam na kształtowanie siatki połączeń zgodnie z oczekiwaniami klientów. Gwarantujemy punktualność kursów, komfort podróży i atrakcyjną cenę, czyli rzeczy najważniejsze dla pasażerów ? zaznacza Krzysztof Mamiński, Prezes Zarządu Przewozów Regionalnych.

Przewoźnik zapewniam, że umowy PSC podpisane przez Spółkę w większości polskich województw pozwalają na kontynuację strategii rozwoju podjętej na początku tego roku. Działania te pozwoliły na rozpoczęcie szerokiego programu inwestycji i modernizacji taboru.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
Lubelskie
  • www – 29.12.2016

    Dobre: "stabilność rozkładu jazdy". To ile pociągów jeździ z Lublina do Zamościa? I teraz pytanie dlaczego do dwóch miast tej samej wielkości tj. Chełma i Zamościa, jeździ różna ilość pociągów z Lublina? A ile do Białej Podlaskiej?Prawda jest taka, że dla większości mieszkańców województwa umowa z PR-ami nie ma znaczenia. Z wyjątkiem tego, że za nią płacą.

  • gutek – 30.12.2016

    teraz marszałek może i powinien inwestować w tabor i wydzierżawić go PR

  • Martik – 30.12.2016

    Bardzo dobre posunięcie. Z przewozów PR korzystam codziennie - dojeżdżam do pracy i nie wyobrażam sobie sytuacji jak miałoby ich braknąć.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....