TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Lubelskie z Przewozami Regionalnymi przez kolejne 4 lata
InfoRail - Opublikowano: 29.12.2016 11:26:43 3 komentarze
Lubelskie z Przewozami Regionalnymi do 2020 roku

Lubelskie jest jednym z tych regionów, które na usługi Przewozów Regionalnych są niejako skazane. Nic zatem dziwnego, że Zarząd Województwa podpisał umowę z tym właśnie przewoźnikiem na obsługę regionalnych połączeń kolejowych do 2020 roku.

Samorząd przypomina, że województwo lubelskie było jednym z pierwszych, które przed kilku laty zadeklarowało udział w restrukturyzacji Spółki. W opinii Marszałka Województwa Lubelskiego Sławomira Sosnowskiego, zawarcie umowy na lata 2017-2020 jest zwieńczeniem tego procesu.

- Priorytetem moim i całego Zarządu Województwa Lubelskiego jest zapewnienie mieszkańcom naszego regionu możliwości swobodnego i odbywającego się w coraz lepszych warunkach podróżowania ? komentuje marszałek Sosnowski. I dodaje: - Chcę również zapewnić wszystkich, którzy korzystają z usług kolejowych, iż w obecnej perspektywie finansowej RPO 2014-2020 będziemy kupowali kolejne nowe, komfortowe pojazdy szynowe. Zachęcam wszystkich do korzystania z naszej oferty przewozowej, która z roku na rok staje się bardziej atrakcyjna, a co za tym idzie konkurencyjna względem indywidualnego transportu drogowego.

Zawarte porozumienie obejmuje cztery rozkłady jazdy: 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019 i 2019/2020. To kolejna umowa public service contract podpisana przez Przewozy Regionalne. W ostatnim czasie na długoletnią współpracę ze spółką zdecydowały się również województwa zachodniopomorskie i małopolskie.

- Długoletnie umowy przekładają się na stabilność rozkładu jazdy. Wieloletnia perspektywa pozwala nam na kształtowanie siatki połączeń zgodnie z oczekiwaniami klientów. Gwarantujemy punktualność kursów, komfort podróży i atrakcyjną cenę, czyli rzeczy najważniejsze dla pasażerów ? zaznacza Krzysztof Mamiński, Prezes Zarządu Przewozów Regionalnych.

Przewoźnik zapewniam, że umowy PSC podpisane przez Spółkę w większości polskich województw pozwalają na kontynuację strategii rozwoju podjętej na początku tego roku. Działania te pozwoliły na rozpoczęcie szerokiego programu inwestycji i modernizacji taboru.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
Lubelskie
  • www – 29.12.2016

    Dobre: "stabilność rozkładu jazdy". To ile pociągów jeździ z Lublina do Zamościa? I teraz pytanie dlaczego do dwóch miast tej samej wielkości tj. Chełma i Zamościa, jeździ różna ilość pociągów z Lublina? A ile do Białej Podlaskiej?Prawda jest taka, że dla większości mieszkańców województwa umowa z PR-ami nie ma znaczenia. Z wyjątkiem tego, że za nią płacą.

  • gutek – 30.12.2016

    teraz marszałek może i powinien inwestować w tabor i wydzierżawić go PR

  • Martik – 30.12.2016

    Bardzo dobre posunięcie. Z przewozów PR korzystam codziennie - dojeżdżam do pracy i nie wyobrażam sobie sytuacji jak miałoby ich braknąć.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....