Między Warszawą Zachodnią a Warszawą Główną ani sieci ani torów
W III kwartale 2019roku pociągi miały dojeżdżać do stacji Warszawa Główna. Mamy III kwartał 2020roku a między Warszawą Zachodnią a budowaną Warszawą Główną nie ma ani torówani sieci trakcyjnej.
Jako nowy termin zakończenia inwestycji wskazano wrzesień2020 roku. Termin oczywiście nierealny do dotrzymania. Potem była mowa o końcuroku, co oznaczało, że pod dużym znakiem zapytania stanęła możliwość uruchomieniastacji Warszawa Główna od nowego rozkładu jazdy 2020/2021. Należy bowiempamiętać, że trzeba jeszcze odebrać inwestycję. To także trwa. Na dzień dzisiejszywydaje się, że pociągi nie pojadą do Warszawy Głównej w tym roku. Do zrobieniajest jeszcze dużo.
Warszawa Główna miała stanowić alternatywę na czas remontulinii średnicowej. Tyle że na chwilę obecną nie wiemy kiedy i czy ta będzieremontowana. Na razie plany PKP PLK jakby zatrzymały się w miejscu.
Historycznie rzecz biorąc do Warszawy Głównej dojeżdżałyniegdyś pociągi z Radomia. Jak informowaliśmy na łamach InfoRail.pl kilka dnitemu remont linii nr 8 jest … opóźniony. Mimo że PKP PLK zapewniają, iż pociągimogą pojechać z Warszawy do Radomia jeszcze w tym roku to po drodze mamyodcinki bez sieci trakcyjnej i torów. Na cztery miesiące przed planowanych zakończenieminwestycji. Czyli krajobraz dokładnie taki jak między Warszawą Zachodnią aWarszawą Główną.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze