TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Mniej ezt-ów PKP Intercity na torach. Dlaczego?
InfoRail.pl - Opublikowano: 28.01.2020 16:45:02
Mniej ezt-ów PKP Intercity na torach. Dlaczego?

W ostatnich tygodniach na tory wyjeżdża mniej ezt-ów PKP Intercity. Są one zastępowane przez składy wagonowe. Sprawdziliśmy dlaczego.

Jak się okazuje sensacji nie będzie. Poszczególne jednostki wycofane są albo z powodu planowych przeglądów albo po wypadkach.

Z 20 pojazdów FLIRT PKP Intercity aktualnie jeden jest wyłączony z ruchu ze względu na uszkodzenia powypadkowe, 2 przechodzą serwis P4, a 2 kolejne planowy przegląd techniczny. Nasz zespół serwisowy intensywnie pracuje nad tym, aby do końca bieżącego tygodnia przekazać przewoźnikowi kolejny skład po przeglądzie P4, zmniejszając tym samym ilość serwisowanych pojazdów do trzech – powiedziała nam Marta Jarosińska, rzeczniczka prasowa Stadlera.

Podobnie sytuacja wygląda z Dartami.

Z naszych danych wynika, że DARTy w 2019 roku spełniały wskaźniki niezawodności oraz gotowości wymagane umową. Główne przyczyny wyłączeń to naprawy po zderzeniach z samochodami i innymi przeszkodami. Naprawy awaryjne realizowane są w specjalnie do tego wybudowanej bazie utrzymaniowej w Mińsku tak szybko jak to możliwe - nawet w ciągu jednego dnia roboczego – poinformował nas Maciej Grześkowiak, PR Manager PESY.

Sytuacja wróci zatem do normy w ciągu najbliższych dni. Tymczasem PKP Intercity zastępuje wyłączone z ruchu ezt-y składami wagonowymi, z zachowaniem odpowiedniego standardu dla pasażerów.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
PESA
PKP Intercity
Dart
Flirt

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....