Mniej ezt-ów PKP Intercity na torach. Dlaczego?
W ostatnichtygodniach na tory wyjeżdża mniej ezt-ów PKP Intercity. Są one zastępowaneprzez składy wagonowe. Sprawdziliśmy dlaczego.
Jak się okazuje sensacji nie będzie. Poszczególne jednostkiwycofane są albo z powodu planowych przeglądów albo po wypadkach.
Z 20 pojazdów FLIRTPKP Intercity aktualnie jeden jest wyłączony z ruchu ze względu na uszkodzeniapowypadkowe, 2 przechodzą serwis P4, a 2 kolejne planowy przegląd techniczny.Nasz zespół serwisowy intensywnie pracuje nad tym, aby do końca bieżącegotygodnia przekazać przewoźnikowi kolejny skład po przeglądzie P4, zmniejszająctym samym ilość serwisowanych pojazdów do trzech – powiedziała nam MartaJarosińska, rzeczniczka prasowa Stadlera.
Podobnie sytuacja wygląda z Dartami.
Z naszych danychwynika, że DARTy w 2019 roku spełniały wskaźniki niezawodności oraz gotowościwymagane umową. Główne przyczyny wyłączeń to naprawy po zderzeniach zsamochodami i innymi przeszkodami. Naprawy awaryjne realizowane są w specjalniedo tego wybudowanej bazie utrzymaniowej w Mińsku tak szybko jak to możliwe -nawet w ciągu jednego dnia roboczego – poinformował nas Maciej Grześkowiak,PR Manager PESY.
Sytuacja wróci zatem do normy w ciągu najbliższych dni.Tymczasem PKP Intercity zastępuje wyłączone z ruchu ezt-y składami wagonowymi,z zachowaniem odpowiedniego standardu dla pasażerów.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze