TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Na linii Reda – Hel znowu będą prowadzone prace
InfoRail.pl - Opublikowano: 10.07.2019 09:22:11
Na linii Reda – Hel znowu będą prowadzone prace

PKP PLK znowu będą prowadzić prac na linii do Helu. Właśnie został rozstrzygnięty przetarg na dokumentację przygotowawczą dla projektu "Poprawa przepustowości na linii nr 213 Reda – Hel".

Linia kolejowa nr 213, której dotyczy zamówienie, obejmuje trasę o długości 62,827 km z Redy na Hel, od stacji Reda km -0,749 do stacji Hel km 62,078. Znajduje się ona w północnej części Polski na terenie województwa pomorskiego. Ma istotne znaczenie przede wszystkim dla ruchu turystyczno-rekreacyjnego skierowanego na Półwysep Helski oraz na wybrzeże od Władysławowa do Karwi, Jastrzębiej Góry czy Dębek.

Celem inwestycji jest poprawa przepustowości linii Reda – Hel. Trasa ta jest popularna przez cały rok, ma duże znaczenie w obsłudze regionalnego ruchu pasażerskiego. Natomiast największe potoki pasażerskie występują przede wszystkim w okresie wakacyjnym, podczas którego kursują po niej oprócz pociągów regionalnych także te dalekobieżne. Ze względu na ograniczoną – przez infrastrukturę – przepustowość linii obecnie częstotliwość kursowania pociągów jest niewystarczająca, a czas przejazdu długi.

Opracowaniem dokumentacji przygotowawczej zajmie się Multiconsult Polska. Jest to istotny element całej realizacji – jedną z jej części jest Studium Wykonalności, niezbędne podczas ubiegania się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej.

Dokumentacja przygotowawcza zostanie wykorzystana do podjęcia decyzji finansowych i rzeczowych odnośnie zakresu realizacji projektu. Ponadto, materiały, które przygotujemy, będą stanowić podstawę do ogłoszenia przetargu na prace projektowe i budowlane.

Spółka ma również zarekomendować optymalne rozwiązanie inwestycyjne dla projektu. Powinno ono uwzględniać prognozy odnoszące się do przewozów – ze szczególnym uwzględnieniem ruchu sezonowego – oraz przyszłych potrzeb eksploatacyjnych linii. Co więcej, w zakresie jej obowiązków jest również zaprezentowanie szczegółowych rozwiązań funkcjonalnych w postaci modelu mikrosymulacyjnego dla analizowanej linii.

Kontrakt ma wartość 1 417 000,00 zł netto i przewidywany jest do współfinansowania ze środków UE – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014 - 2020.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
Hel
Reda
  • Krzysiek Basiak – 10.07.2019

    Dobudują/odbudują ze 2 mijanki, może wydłużą perony i powinno być w miarę w porządku

  • Marian Gosik – 10.07.2019

    Widocznie za dużo pieniędzy mają i nie wiedzą co z tym zrobić. 😏😎

  • Mateusz Włodarczyk – 10.07.2019

    Drut mogliby zrobić

  • Zenon Lipka – 10.07.2019

    czy będzie drugi tor ?

  • Mariusz Brzezinski – 10.07.2019

    da sie dwa tory zrobić z redy do władysławowa a potem z władysławowa na hel jeden ;p

  • Wojciech Koliński – 11.07.2019

    Niedawno remont był (koniec w 2013). Zlikwidowali wtedy mijankę w Swarzewie. Żelistrzewo też odpadło, kiedyś tam były 2 tory. Po 6 latach ktoś zauważył, że jest źle. W 2013 się nie dało. Cóż, dobre i to.

  • Wojciech Maryański – 11.07.2019

    Ech co s tom Polsko się dzieje. Nie mogą tam dwóch torów puścić? Przynajmniej do Swarzewa albo Pucka

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....