TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Najbardziej dostępne pociągi PKP Intercity
InfoRail - Opublikowano: 07.04.2016 09:04:12 27 komentarzy
Najbardziej niezawodne pociągi PKP Intercity

PKP Intercity przedstawiły bardzo ciekawe wskaźniki sprawności i dostępności nowego i zmodernizowanego taboru.

Jak się okazuje najlepiej wypadają jednostki najbardziej, swego czasu, krytykowane i kontrowersyjne, a więc ED250. Tuż za Pendolino Flirty3. Wskaźnik powyżej 90% osiągają także lokomotywy EP09. Niestety zestawienie nie obejmuje Husarzy.

Poniżej prezentujemy wskazane zestawienie:

Współczynniki dostępności

Typ pojazdu

Seria

Liczba pojazdów

Współczynnik dostępności

Lokomotywa spalinowa

SU160

10

58,64%

Lokomotywa elektryczna

EP07

150

81,81%

Lokomotywa elektryczna

EU07

86

89,84%

Lokomotywa elektryczna

EU07A

3

66,29%

Lokomotywa elektryczna

EP09

46

90,16%

Elektryczny zespół trakcyjny

ED160

20

94,24%

Elektryczny zespół trakcyjny

ED161

20

88,15%

Elektryczny zespół trakcyjny

ED250

20

95,75%



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Pendolino
ED250
Flirt3
ED160
  • Railman – 07.04.2016

    Dart 88%......dużo poniżej deklarowanego w umowie i przetargu.Żeby nie było że hejtuje to Flirt również nie osiąga zakładanych parametrów ale jest blisko

  • --- – 07.04.2016

    PESO-złom: 58,64%NEWAG: 94,24%Komentarz chyba zbyteczny...

  • tak – 07.04.2016

    ^^ Stadler, nie Newag. Newagowskie są tylko dziewiątki (po modernie w glc)

  • alojz – 07.04.2016

    Brakuje info o EP08 i zmodernizowanych SM42 i SU42.

  • przedtwarz – 07.04.2016

    To jest potwarz dla Zaboklickiego :/

  • alojz – 07.04.2016

    Jeszcze ED74.Ciekawe byłoby rozbicie siódemek w zależności od firmy wykonującej ostatnią naprawę rewizyjną. Z trzeciej ręki słyszałem ze najlepiej wypadają te z Newagu, ale czy to prawda to nie wiem.

  • fagot – 07.04.2016

    PESA to firma niesolidna !

  • zeus04 – 07.04.2016

    Nie mylmy niezawodności z dostępnością...

  • oswald – 07.04.2016

    Wczoraj na skyscrapercity ktoś wrzucił inne ciekawe dane odnośnie punktualności i tam co ciekawe Darty mają bardzo dobrą punktualność, lepszą o kilka procent od Flirtów.

  • Borys_q – 07.04.2016

    @alojz Newag zaczął montować w swoich siódemkach nowe szafy WN i NN styczniki elektromagnetyczne i przekaźniki elektroniczne, te siódemki padają jak muchy.

  • kolejarz – 07.04.2016

    Martwi stosunkowo mała dostępność EU07A, w końcu nowe siódemki, o których wspomina w swoim programie taborowym PKP IC mają być coś w tym kształcie.

  • zeus04 – 07.04.2016

    Ceny części zamiennych są tak kosmicznie wysokie, że przewoźnikowi nie opłaca się naprawiać nowego sprzętu dopóki ma czym jeździć...

  • Combino – 07.04.2016

    @---: tak,zważywszy że do ED160 Newag nawet palca nie przyłożył,bo Stadler nie miał tyle roboty co zakładał i zmienił umowę,w wyniku czego wszystko szło w Siedlcach. Za to Newag u siebie skręcał przecież Inspiro,także to słynne ze źle wyregulowanym odbierakiem,który pamiętamy co spowodował ;)

  • www – 07.04.2016

    @kolejarz To trochę dziwne. Wcześniej były informacje, że EU07A są dobre. Może to efekt skali i jedna zepsuta EU07A zrobiła swoje? Jedna zepsuta EU07 prawie nie ma znaczenia.Szkoda, że nic nie piszą o EU44. Ciekawe dlaczego?

  • pyrlander – 07.04.2016

    @oswald - akurat na punktualność producent zasadniczo nie ma wpływu - tu istotniejsza jest rola PKP PLK

  • zbychu – 07.04.2016

    a wagony klasyczne ponad 93%

  • kolejarz – 07.04.2016

    >>wwwFaktycznie, z tego co obserwowałem to EU07A jeżdżą u mnie regularnie, czasami zastępują ją ep09 i ep07 ale niezbyt często.

  • wujek Fester – 07.04.2016

    Dla FLIRT-a wyprodukowanego w kilkuset egzemplarzach przez szesnaście lat, w różnych wersjach to marny wynik, ten pociąg powinien być bliski ideału. Dart ma mniejsze wskaźniki od deklarowanych, ale to dopiero pierwsze 20 sztuk, poczekamy i zobaczymy jak będzie dalej.Co do SU 160, spróbujcie kupić do nadleśnictwa zamiast terenowego UAZ-a, np. Forda Mondeo, czy chociażby Skodę, z automatem i najnowszymi bajerami, zobaczymy jak się będą sprawowały. Mam tu na myśli zarówno teren, obsługę jak i kulturę jazdy.

  • fromex – 08.04.2016

    E tam, mondziak daje radę :) Tylko zawieszenie ma za niskie na teren i czasem podwoziem w coś walnie (np. w zaprojektowane lub wykonane przez głupola progi zwalniające, gdy jedzie się za szybko, albo za wolno P). Z Dartami jak na przecież świeży prototyp, faktycznie tragedii nie ma - na poziomie znanych na wylot EU07, a przecież tych drugich jest ile więcej. Przypomina mi się sytuacja z pierwszymi 120N w Wawie. Strach było gazetę otworzyć, tyle było w nich relacji z "tragicznych i krwawych zdarzeń z udziałem tego nie przetestowanego prototypu". Tymczasem ktoś z pracowników ujawnił "wśród znajomych" z wew. statystyk TW, że parówy i akwaria w okresie wprowadzania do ruchu liniowego mogły pomarzyć o współczynniku sprawności taboru osiąganym przez Pesę (fakt, wtedy była trochę inna sytuacja, to był prestiżowy kontrakt wejścia na rynek). No ale temat był na świeczniku i każda awaria rzucała się w oczy. Za to 5 innych rozkraczonych w tym czasie akwariów dziwnie nie zauważano. Cóż. Wielu widzi to co chce zobaczyć.

  • Ostruszak – 08.04.2016

    Ludzie, ktoś tu słusznie zwrócił uwagę, że "dostępność" nie jest tożsama z NIEZAWODNOŚCIĄ! Większość problemów z Dartami ma miejsce już po wyruszeniu w trasę, a tego powyższa statystyka nie obejmuje. Zaś co do częstszych opóźnień Flirtów - one w przeciwieństwie do ED161 jeżdżą trasami na 160 km/h i tam często brakuje przewoźnikowi 2.mechanika, by dotrzymać rozkładowej prędkości. Więc opóźnienia też nie są wskaźnikiem niezawodności. Muszę jednak przyznać, że mimo wielkiego pesymizmu na początku trzymam kciuki za Darty, bo na średnie dystanse jedzie się tym pociągiem bardzo przyjemnie!

  • damian – 08.04.2016

    Niech IC zrobi badania statystki ilu podróżnych woli konwencjonalne składy od jednostek ktore kursuja np. od Buelska B. aż po Białystok, jak w nich usiedziec tyle.

  • konieczny zbych – 09.04.2016

    Szkoda że tej sokidnej firmy pt. Newag nie ma tu prawie wcale bo nie udało jej się nic wygrać... jakość jej produktów jest tak dobra że stadler nie zaryzykował i wolał wszystko zrobić sam pod namiotem... nawet te dziewiątki to dzieło gliwic które zostały przez konieczka zabite

  • pytam – 09.04.2016

    Newag to ta firma co się zawsze odwołuje?

  • Wydra – 09.04.2016

    Newaga za 2-3 lata nie bedzie. W nowym saczu bedzie montownia siemensa a na polskim rynku zostanie tylko pesa. Newag sie nie rozwija, nie ma nowych projektow. Ile mozna klepac jednego impulsa?

  • odpowiadam – 09.04.2016

    Nie, to Pesa się odwołuje zawsze.

  • Andrzej – 09.04.2016

    Z informacji przedstawionych przez przewoźnika wynika, że w przypadku lokomotyw SU160 bardzo niski współczynnik jest spowodowany przede wszystkim wyłączeniami i naprawą taboru po kolizjach ze zwierzyną leśną, a także wyłączeniem jednej z lokomotyw (na 4 miesiące) po wykolejeniu się na stacji Białystok. Przyczyny te nie leżą po stronie producenta pojazdu, a są spowodowane działaniami siły wyższej lub błędami ludzkimi. Warto również zaznaczyć, że z przedstawionego powyżej zestawienia najniższymi współczynnikami niezawodności charakteryzują się serie lokomotyw o najniższym ilostanie (SU160 oraz EU07A). Działanie siły wyższej lub błąd ludzki stanowią około 60% wszystkich wyłączeń lokomotyw SU160.Źródło: http://sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/InterpelacjaTresc.xsp?key=3F7B96C9

  • Johnny B – 09.04.2016

    Nikt nie komentuje Pendolino, dla mnie swietny pociąg, Cichutki.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....