TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Newag chce rozmawiać z PFR, będzie współpraca z FPS?
InfoRail.pl - Opublikowano: 24.11.2017 15:24:52 13 komentarzy
Newag chce rozmawiać z PFR, będzie współpraca z FPS?

Zarząd Newagu poinformował, że podjął dziś, 24 listopada 2017 roku, decyzję o rozpoczęciu przeglądu potencjalnych opcji strategicznych spółki związanych z procesami konsolidacyjnymi sektora produkcji taboru kolejowego w Europie.

Zaznaczono, że na obecnym etapie, spółka nie podjęła żadnych wiążących decyzji ani ustaleń w celu realizacji jakiejkolwiek opcji strategicznej. Wszystkie potencjalne opcje strategiczne oraz potencjalne struktury transakcyjne związane z tym projektem będą wszechstronnie rozważane i analizowane. W ramach przedmiotowego przeglądu opcji strategicznych spółka zamierza prowadzić rozmowy z Polskim Funduszem Rozwoju S.A. wraz z jego podmiotami powiązanymi lub funduszami, których częścią portfela inwestycyjnego zarządza PFR w zakresie: ewentualnego zaangażowania powyższych podmiotów w realizację wybranej opcji strategicznej związanej z projektem, w tym poprzez pośrednie lub bezpośrednie zaangażowanie w spółkę oraz ewentualnej współpracy po zrealizowaniu projektu.

Jednocześnie Zarząd Newagu poinformował, iż na dzień publikacji raportu żadne decyzje związane z wyborem konkretnej opcji nie zostały dotąd podjęte i nie ma pewności, czy taka decyzja zostanie podjęta w przyszłości.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
PFR
  • PPP – 24.11.2017

    Zasadnicze pytania strategiczne brzmią:1) Newag chce być spółką polską czy zagraniczną?2) Rząd RP chce aby Newag był nadal spółka polską z zamówieniami rządowymi czy ma to w d....?3) Akcjonariusze będą nadal obserwować spadek wartości aktywów (od czasu debiutu prawie 40%), czy rozwój firmy i wzrost jej wartości?

  • Gruby – 24.11.2017

    pękli....zaraz będą nasi

  • bun – 24.11.2017

    Pesa chciał się łączyć z FPS, a tu Newag może być szybszy :))))

  • MichalK – 24.11.2017

    Gruby, nie rozśmieszaj mnie. Najpierw spłaćcie 200 milionów długu które ostatnio wpompowano w waszą niepoważną firmę.

  • Ju – 25.11.2017

    Ja bym widział polskiego Railjeta w stylu Griffin+wagony FPS

  • jarek – 25.11.2017

    @JuKoncepcja pozbawiona większego sensu.

  • dd – 25.11.2017

    A to niby dlaczego?

  • mechanik – 25.11.2017

    Dla mnie to jasne jak letnie niebo, newag jest na straconej pozycji.

  • mechanik – 26.11.2017

    @"mechanik" A dlaczego to niby na straconej pozycji?

  • advisor – 26.11.2017

    @ddJeśli kilka zakładów nie jest w stanie nawiązać konkurencji to złączenie ich w jeden tym bardziej nie sprawi, że nagle staną się konkurencyjne. Stworzenie jednego giga zakładu to zabójstwo konkurencji i powrót do komuny. I tak z CRRC nie ma on szans, podobnie jak Siemens-Alstom. Nie tędy droga.

  • antysyf – 26.11.2017

    @advisor powiedz mi, czego sie obawiasz? Ktorego konkurenta Ci szkoda: Alstomu , Stadlera, Bombardiera czy Siemensa? Mnie nie żal żadnego, bo ich konkurencyjnosc byla przez dziesieciolecia budowana kontraktami rzadowymi krajow, z ktorych pochodzą.

  • advisor – 27.11.2017

    @antysyfWidzisz, jedynym efektem połączenia Alstomu i Siemensa będzie to, że zamiast dwóch zakładów niepotrafiących konkurować z Chinami będziemy mieć jeden zakład niepotrafiący konkurować z Chinami. Zauważ, że jeszcze parę lat temu te zakłady potrafiły ze sobą konkurować i robić fajne produkty. Koleje w większości są państwowe, więc trudno się dziwić, że pozycję firm budowały rządowe kontrakty. Ale to nie zwalnia z innowacyjności i odpowiedzialnego rozwoju firmy, każdy poważny gracz chce wyjść z kojca własnego kraju, gdzie taryfy ulgowej już nie ma. U nas rządzi socjalizm, więc konsekwentnie chcemy zrobić ten sam błąd, co Niemcy i Francuzi. To nie jest kwestia żalu, po prostu nie pakujmy się w to samo bagno, co oni.

  • kowal – 28.11.2017

    No proszę Newag sam się zgłasza do państwa o działanie i pomoc, ciekawe, ciekawe.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....