TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Nie ma powrotu dla koncepcji InterRegio
INFORAIL - Opublikowano: 26.10.2015 08:50:04 3 komentarze
Nie ma powrotu dla koncepcji InterRegio

Te połączenia były deficytowe. Nie dostawaliśmy na nie dotacji ? tak o InterRegio mówi nam Prezes Przewozów Regionalnych Tomasz Pasikowski. I dodaje, że spółka nie dysponowała też odpowiednim taborem do ich obsługi. Mamy kilkanaście wagonów o odpowiednim standardzie ? mówi Pasikowski. To za mało ? dodaje.

Tym samym Prezes przewoźnika przyznaje, że nie ma już powrotu do koncepcji InterRegio. Ta luka została już wypełniona. Tam, gdzie było to opłacalne weszły PKP Intercity ze swoimi połączeniami TLK ? mówi Pasikowski. Przewozy Regionalne będą skupiały się zatem tylko na realizacji połączeń regionalnych.

Część taboru, który dotychczas kursował w składach InterRegio skierowaliśmy do obsługi połączeń Regio ? mówi nam Dariusz Liszewski, dyrektor ds. techniczno-eksploatacyjnych w Przewozach Regionalnych. Kursują m.in. w województwie wielkopolskim. Składy wagonowe jeżdżą także do Szklarskiej Poręby.

Uruchamianie pociągu dalekobieżnego obsługiwanego EN57, w dodatku niezmodernizowanym, nie było dobrym posunięciem ? mówi Tomasz Pasikowski. Taka oferta nie była przyjazna pasażerowi ? dodaje. Jedyną zaletą były niższe ceny biletów. Przypomnijmy, że pociągami InterRegio można było pojechać już za 1 czy 9 zł. Teraz takiej możliwości już nie ma. I raczej szybko nie będzie. Jacek Leonkiewicz, Prezes PKP Intercity powiedział nam jakiś czas temu, że nie planuje wprowadzenia biletów za 1 zł.

Przypomnijmy, że pociągi InteRegio pozostały na trasie Warszawa - Łódź. Przewozy Regionalne planują także połączenie Warszawa - Grodno. 



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
InteRegio
  • gutek – 26.10.2015

    PR nie wolno uruchamiać poc IR ale KM czy też ŁKA to tak

  • ga – 26.10.2015

    Spokojnie. A ja cos czuje, ze teraz wroci model kolei sprzed 2008 r. a wiec PKP PR z posp i os i PKP IC ex i ic

  • shogun1983 – 26.10.2015

    Wróci albo nie wróci... w ostatnim czasie zaszło sporo zmian w tym m.in. pojawienie się kategorii IC z nowym/modernizowanym taborem. Jakieś zmiany pewnie wokół PR zajdą, ale ciężko powiedzieć czy będzie powrót do czasów sprzed usamorządowienia.... może będzie to jakaś przebudowa w zupełnie nowym kierunku. Pożyjemy zobaczymy

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....