TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Nie tylko Pendolino nie jeżdżą po 20. TLK-i też
InfoRail.pl - Opublikowano: 19.12.2018 09:17:48 1 komentarz
Nie tylko Pendolino nie jeżdżą po 20. TLK-i też

Niedawno na łamach InfoRail.pl pisaliśmy, że Pendolino nie jeżdżą po 20. Ministerstwo Infrastruktury tłumaczyło to brakiem opłacalności takich połączeń. Jak się okazuje problem jest również z TLK-ami.

Oczywiście problem nie jest kompleksowy, jak wiadomo pociągi kategorii TLK, odjeżdżają nie tylko po 20, ale kursują również nocami. Ten konkretny dotyczy połączeń z Warszawy do Opola. Uwagę zwraca na niego poseł Tomasz Kostuś, który w interpelacji do Ministra Andrzeja Adamczyka stwierdza, że wielu mieszkańców Opolszczyzny, korzysta z połączeń kolejowych z Warszawą. Niestety, pisze poseł, wraz z każdą zmianą rozkładów jazdy, połączenia są dosyć istotnie zmieniane, usuwane lub dodawane. Zmiany te powodują często brak możliwości zaplanowania regularnych podróży do stolicy czy też powrotu do Opola. Przed październikową zmianą rozkładu w siatce połączeń z Opola był TLK Kresowiak oraz TLK Kmicic; w nowym rozkładzie już ich nie ma. Stąd ostatni możliwy bezpośredni powrót z Warszawy do Opola jest o godz. 18:05. Sytuacja z połączeniami jest znacznie gorsza w weekendy. Zgodnie z sygnałami dochodzącymi do biura poselskiego obecny rozkład jazdy pociągów relacji Opole–Warszawa według pasażerów, jest skonstruowany niezgodnie z ich oczekiwaniami.

W związku z powyższym poseł zwraca się do Ministra Adamczyka z pytaniami:

Dlaczego z obecnego rozkładu jazdy zostały usunięte połączenia TLK Kresowiak oraz TLK Kmicic?

Jak uzasadniono październikowe zmiany w rozkładzie jazdy? Czy połączeń realizowanych z Opola jest więcej czy mniej w ogólnych rozrachunku?

Ile kursów było realizowanych przez EIP na trasie Opole-Warszawa w 2015 r., 2016 r., 2017 r. oraz obecnie?

Jakie długoterminowe plany związane z połączeniami Opola ze stolicą ma spółka PKP?

Jak prezentowało się obłożenie kursów na trasie Opole-Warszawa w latach 2015- 2018?

Czekamy na stanowisko resortu w tej sprawie. Będziemy do niej wracać.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Opole
TLK
  • kolejFAN – 19.12.2018

    wszystkie sensowne połączenia wagonowe sa z Opolszczyzny/Dolnego Śląska/Lubuskiego wywalane, za to nocne Karkonosze na karpiu jeżdżą mimo protestów i apeli o nie katowanie ludzi nocą czymś takim. Dlaczego nie ma Kmicica,Opolanina,Oleńki,Wrocławianina?!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....