Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Olkol miażdży ceną PESĘ i NEWAG

inforail
18.07.2017 13:29
0 Komentarzy

Zdecydowanienajtańszą ofertę w przetargu na wykonanie 59 napraw okresowych na 4-tympoziomie utrzymania lokomotyw elektrycznych EP09 złożył Olkol wraz z ZNTK wOleśnicy. Ale tylko w jednej z dwóch części.

W przetargu wpłynęły łączenie trzy oferty. Przypomnijmy, żezamówienie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich dotyczyła 31napraw lokomotyw, druga zaś 28. Złożone zostały następujące oferty:

1. PESA:

część 1 – 63.930.321,33 zł brutto, termin naprawy – 70 dnikalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy;

część 2 – 57.743.516,04 zł brutto, termin naprawy – 70 dnikalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.

2. Olkol&ZNTK w Oleśnicy:

część 2 – 36.562.227,24 zł brutto, termin naprawy – 70 dnikalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.

3. Newag:

część 1 – 52.820.135,39 zł brutto, termin naprawy – 59 dnikalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy;

część 2 – 47.708.509,38 zł brutto, termin naprawy – 59 dnikalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.

PKP Intercity na ten cel chciały przeznaczyć odpowiednio wczęści 1 – 46.292.365,18 zł oraz w części 2 41.812.458,87 zł. Tylko zatemoferta firm z Oleśnicy mieści się w kosztorysie.

O zwycięstwie będą decydowały trzy kryteria:

Termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw – 20%,

Gwarancja – 10% oraz

Cena – 70%.

Czekamy na werdykt komisji przetargowej.


Komentarze