TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Opolskie zakończyło projekt modernizacji taboru
INFORAIL/OUM - Opublikowano: 07.05.2014 14:12:25 3 komentarze
Opolskie zakończyło projekt modernizacji taboru
5 maja przedstawiciele opolskiego urzędu marszałkowskiego odebrali czwarty i zarazem ostatni w ramach projektu, zmodernizowany elektryczny zespół trakcyjny serii EN57AL. Trzy takie pojazdy znane są już pasażerom, ponieważ jeżdżą na liniach Kędzierzyn-Koźle- Opole Główne - Wrocław Główny, Wrocław Główny-Kluczbork-Olesno–Lubliniec oraz Opole Główne–Strzelce Opolskie–Gliwice. Pojazdy charakteryzują się nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Zamontowano w nich nowe, asynchroniczne silniki, pozwalające na uzyskanie prędkości 120 km/h. Każdy zmodernizowany ezt posiada m.in. 180 miejsc siedzących, estetyczne i funkcjonalne, w całości klimatyzowane wnętrze, wygodne fotele, pomosty wjazdowe dla osób z ograniczoną sprawnością ruchową, w tym poruszających się na wózkach, miejsca na rowery oraz wózki oraz toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Kabina WC zabudowana jest w systemie zamkniętym i wyposażona w przewijak dla niemowląt.Dodatkowo każdy pojazd posiada dźwiękowy system informacji pasażerskiej oraz zainstalowane monitory, na których przekazywane są informacje dla podróżnych dotyczące m.in. trasy pociągu, godziny, ofert przejazdowych przewoźnika. Wyświetlane są także krótkie filmy reklamowe. Każdy ze zmodernizowanych pojazdów objęty jest monitoringiem wewnętrznym i zewnętrznym.Pojazdy zostały wyremontowane i zmodernizowane przez konsorcjum firm Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. i Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego \'Mińsk Mazowiecki\' S.A. Odbiór czwartego zmodernizowanego ezt zakończył realizację kontraktu, na który Województwo wykorzystało środki finansowe pochodzące z Funduszu Kolejowego oraz rezerwy celowej budżetu państwa w wysokości 29,5 mln zł.Województwo Opolskie posiada obecnie łącznie 15 sztuk pojazdów szynowych, w tym 11 z napędem spalinowym i 4 zmodernizowane elektryczne zespoły trakcyjne, które znacznie poprawiły komfort podróży oraz wpłynęły na obniżenie kosztów realizacji oferty przewozowej.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Opolskie
modernizacja
EN57
PESA
ZNTK Mińsk Mazowiecki
  • hwyt – 07.05.2014

    ezt z mińska są najgorsze w Polsce mega złom!

  • Filip – 08.05.2014

    Malowanie paskudne.

  • srtg@o2.pl – 08.05.2014

    oczywiście, lepsze stare, niewyremontowane, nieśmiertelne kible... Myślę, że taki filip czy hwyt to najchętniej śmigali by krowiakami.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....