TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PESA o zerwaniu umowy przez SKM
- Opublikowano: 17.10.2019 13:33:10 23 komentarze
PESA o zerwaniu umowy przez SKM

Jest stanowisko PESY ws. zerwania umowy na dostawę ezt-ów dla SKM Warszawa. 

Publikujemy je w całości:

Z ubolewaniem i zaskoczeniem przyjęliśmy decyzję Zarządu SKM o odstąpieniu od umowy na dostawę Elfów 2. W tej chwili trwa produkcja tych pojazdów, a pierwszy rozpoczął właśnie testy. Pomimo opóźnienia pierwszych planowaliśmy dostarczenie ostatnich egzemplarzy przed terminem. Zaskoczenie jest tym większe, że przez ostatnie miesiące intensywnie pracowaliśmy nad wspólnym rozwiązaniem sytuacji, które byłoby korzystne dla obu stron.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
  • Krzysiek Kwidziński – 17.10.2019

    PESA: *opóźnienie dostaw o kwartał* Również PESA: NO JESTEŚMY ZDZIWIENI.

  • Artur Bigaj – 17.10.2019

    No tak, wielcy zaskoczeni, że ktoś zerwał z nimi umowę przez takie ogromne opóźnienie. Ojojoj jak zwykle biedni pokrzywdzeni.

  • Lech Malinowski – 17.10.2019

    To ile PESA jest w plecy?

  • Kajetan Orliński – 17.10.2019

  • Michał Paweł Łukasz – 17.10.2019

    Gdyby w kraju wszyscy tak dbali o dobro, to pesa nie sprzedałaby nic i wcześniej by padła, albo nauczyła się inaczej prowadzić biznes. A tak, są ich produkty, których nie serwisują, sprzedają następne i nie dbają o terminowość.

  • Sebbastian Pioro – 17.10.2019

    Gdyby PESA nie utrudniała kontraktu na metro i podpisania umowy z Hyundai - może miasto by laskawszym okiem spojrzało 😂😂😂😂 A tak... Kto mieczem wojuje ten od miecza ginie... 😁😁😁😁 PESA ma to na własne życzenie...

  • Stanisław Stawny – 17.10.2019

    Należy pogratulować dobrej decyzji SKM Warszawa, szkoda że KW nie zrobiły tego samego 😥

  • Marcin Słodownik – 17.10.2019

    Zaraz będzie interwencja rządu, jak w sprawie tramwajów dla Warszawy? 🤔

  • Radek Deczewski – 17.10.2019

    Bardzo dobra decyzja. Ile można czekać.

  • zeus04 – 17.10.2019

    Widocznie Warszawa nie potrzebuje nowych składów.

  • Kaszebe – 18.10.2019

    Potrzebuje,oj potrzebuje i to pilnie ale NA CZAS!!

  • Robert Chodacki – 18.10.2019

    Jawne wykańczanie bratnich firm... ale Polak Polakowi... pomoże! W zejściu na dno.

  • jatal – 18.10.2019

    Przecież nadzorowali postępy w produkcji więc gdyby chcieli koniecznie NA CZAS to zerwali by umowę już dawno temu. Teraz PO CZASIE mało prawdopodobne jest że ktokolwiek zrobi im je szybciej niż... Pesa.

  • Kaszebe – 19.10.2019

    Przecież sepsa mogła pokazywać i mówić co chciała by zyskać NA CZASIE. A teraz SKM złoży nowy wniosek o dofinansowanie i wybiorą nowego producenta który dostarczy pojazdy NA CZAS choć trochę po czasie.

  • mechanik – 19.10.2019

    @jatal "prawo odstąpienia od umowy może być wykonane przez SKM w terminie 60 dni liczonych od dnia, w którym terminy określone w harmonogramie dostaw zostały przekroczone o 30 dni". Kiedy SKM zerwał umowę? Skończ konfabulować i kolejnym razem pomyśl trochę, zanim z czymś nowym wyskoczysz.

  • zeus04 – 19.10.2019

    Mogli zerwać umowę jakieś dwa miesiące temu, czyli 31 dni po przekroczeniu terminu dostawy, a zrobili to w 87 dniu...

  • jatal – 19.10.2019

    Niby jak Pesa mogła grać na czas? Czy kontrolerzy z SKM nie zorientowali się że na czas nie dostali zaproszenia do kontroli? A może nie zauważyli że nie mają co kontrolować bo przedmiotu kontroli nie ma? Czy też nie zauważyli że kontrolują nie swój pojazd?

  • Kaszebe – 19.10.2019

    Znaczy się wiesz co im pokazywałeś? ;D)))) Nowy przetarg może być już w przyszłym tygodniu ,a propos może podasz choć jeden przykład wykonania na czas jakiejś produkcji

  • jatal – 19.10.2019

    Po prostu zakładam że SKMW wysyłała do Bydgoszczy fachowców nie "wczasowiczów". ===== Wątpię żeby był za tydzień. Przecież mógłby być ogłoszony już dwa miesiące temu. To dużo zmarnowanego czasu gdy w grę wchodzi niebezpieczeństwo utraty dofinansowania. ===== A co to ma do rzeczy? Zabrakło merytorycznych argumentów więc wyciągamy temat zastępczy? Normalne jest że gdy ktoś się przewróci to nie od razu jedzie w peletonie, a im bardziej się pokiereszuje tym dłużej będzie wracał do formy.

  • mechanik – 19.10.2019

    @zeus04 "Mogli zerwać umowę jakieś dwa miesiące temu" Nie mogli. Nie umiesz pesofilu czytać ze zrozumieniem, nie rozumiesz a komentujesz. Standard :(

  • mechanik – 19.10.2019

    @jatal Masz jak krówce na łące (krowy, inteligentne z natury, za porównanie przepraszam) podane dlaczego SKM zerwało umowę. Co ty teraz chcesz udowodnić? To, że dostałeś głupawki? Naprawdę, akurat tego nie musisz.

  • zeus04 – 20.10.2019

    Tak wiem mechaniku, czekałeś już na peronie na te pociągi i jednak nie przyjechały...

  • Kaszebe – 20.10.2019

    W komunikacie SKM napisane jest jasno że"CUPT poinformowało o możliwości ... zatrzymania dofinansowania ..25% projektu". Od ostatnich wyborów samorządowych miasta w których nie wygrała"Przewodnia Siła Narodu,PSN"mają problemy z terminowością subwencji rządowych,z zawieszaniem,odwoływaniem planów w których uczestniczą agendy rządowe etc,etc a C.U.P.T. taką jest!!! Wyrównanie dotacji zrujnowało by budżet Warszawki. A PSN jest szczególnie wQiona bo w samorządowych klapa a w ostatnich,kiedy"zwykły poseł,naczelnik,z Żoliborza"dostał tylko ok. 200 głosów to trza ich zgnoić,hej!! Zakładam że decyzja SKM była podjęta wcześniej a ogłoszono ją dopiero teraz,po wyborach. Pomijając być może polityczne podłoże akcji to nareszcie ktoś postawił się dziadostwu i niechlujstwu. Ciekawym aspektem jest to że chcąc uderzyć w W-wę trafiono swego i to nie tylko w państwowej agencji ale również w województwo ojca Tedi

  • Kaszebe – 20.10.2019

    @mechanik. Niech Twe synapsy nerwowe wyluzują,nie ma co się nerwować. Naprawdę mam wrażenie że te dwa nicky są ustawione tylko i wyłącznie na lobbing. Można śmiało stwierdzić że są ekspertami,znawcami,strategami równymi w swojej nieomylności doskonałością nie tylko dorównującą ale i przewyższającą Kim Dzong Una,amen ; D)))))))

  • mechanik – 21.10.2019

    @Kaszebe Spokojnie, ja mam do tego dystans ;) Miło jest widzieć, co tu kryć - niezbyt madre wpisy iz idiotyczną wiarą w to, że te konfabulacje pisane tutaj coś zmienią ;) A że podrażnić gostka można, bo w sumie jest za co, no to niech się wiją ;)

  • Combino – 21.10.2019

    @ Zeus, Jatal: że Wam się jeszcze chce dyskutować z tym chamowatym trolle... Dajcie spokój, nie karmcie trolla. Ja mu nie odpowiadam i widać jak mu gul skacze :D

  • mechanik – 21.10.2019

    Uderz w stół :-))))))

  • zeus04 – 21.10.2019

    @ Combino: Lubię polskie kabarety, a mechanik z Kaszebe mocno konkurują o ostatnie miejsce :-) https://youtu.be/P6BmD5feuRg?t=301

  • mechanik – 21.10.2019

    @zeus04 Zauważ, że ja tobie odpowiedziałem merytorycznie, a ty tradycyjnie: bełkotem. Wydaje mi się to wyjątkowo głupim zachowaniem, ale skoro tak lubisz...

  • mechanik – 21.10.2019

    @zeus, jeszcze jedno. Wszystko wskazuje na to, że taki scenariusz może pozwolić (przy odrobinie dobrej woli) na bezpieczne wyprodukowanie taboru jak i na mniejsze kary dla producenta. Tym bardziej więc załamujące są takie przejawy fanatyzmu jak powyżej...

  • jatal – 21.10.2019

    @ Kaszebe: Skoro w komunikacie znalazłeś JASNO napisane że potrzebują je z PEŁNYM DOFINANSOWANIEM, to po co wymyślałeś że potrzebują je NA CZAS? ===== A czas pokaże czy i TA WERSJA jest prawdą, czy też może już W OGÓLE o nich nie myślą, bo uzasadnienie (wzmianka o stanowisku CUPT którego treści nie znamy) jest raczej słabe - nie znam przypadku żeby komuś obcięto dofinansowanie z powodu naliczenia wykonawcy kar za opóźnienie dostawy. ===== @Combino - Przepraszam ale... czasem lubię umożliwiać komuś publiczne robienie z siebie idioty. Darmowa zabawa jak w podanym kabarecie. :) Hej!

  • mechanik – 21.10.2019

    No proszę, a dopiero co pisałem o fanatyźmie. Kabaret? Jak najbardziej ;)

  • Kaszebe – 21.10.2019

    To dlaczego pracownicy warsztatów tramwajowych w Krakowie wylądowali w Bydgoszczy i zasuwali przy montażu"Krakowiaków"a ostatni wóz ma datę przekazania 31 grudnia? Bo groziła im utrata dotacji a ta dotyczyła CAŁEJ inwestycji gdzie zakup tramwajów był tylko jej częścią!!Tak samo zasuwali ludzie z Łodzi by zmieścić się w czasie!!! Projekt obarczony jest rygorem wykonalności. Jeśli następuje opóźnienie ale w dopuszczalnym,określonym terminie nalicza się kary ale kara to niedofinansowanie i jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Sepsa może być zadowolona bo gdyby nie rozwiązano zagrożonego kontraktu to W-wa mogła odebrać zamówione składy,żądać kar oraz domagać się zwrotu utraconej subwencji. Z tym że to ostatnie musiałaby dochodzić na drodze sądowej co zapewne trwałoby długo i kto wie czy jeszcze sepsa by istniała!

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....