TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PESA też myśli o hybrydach
InfoRail.pl - Opublikowano: 26.09.2019 18:51:35 4 komentarze
PESA też myśli o hybrydach

Trzeba się otrząsnąć po tym, co było i wejść w nowe technologie – powiedział podczas spotkania z dziennikarzami Prezes PESY Krzysztof Sędzikowski.

Jedną z nich może być projekt pojazdu hybrydowego. Myślimy o takim pojeździe nie ukrywa szef bydgoskiego producenta.

Ale. Z bardzo dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że nie będzie to hybryda, taka, jakiej chciałyby Przewozy Regionalne, czyli zasilana LNG. Na stoisku PESY nikt wprost tego nie mówi, ale pomysł przewoźnika wywołuje uśmiechy. I trudno się dziwić. Pociągów zasilanych LNG w Polsce nie produkuje nikt. Trudno przypuszczać, żeby Prezes Sędzikowski mówiąc o hybrydach miał na myśli zasilaną gazem. Chodzi raczej o klasyczny pojazd elektryczno-dieslowski.

Dalej będziemy rozwijać pojazdy, które produkowaliśmy do tej pory, a więc jednostki spalinowe i elektryczne, lokomotywy oraz tramwaje. Żeby wejść w nowe technologie potrzebne są pieniądze. Prezes Sędzikowski nie wyklucza też współpracy z innymi producentami, jak chociażby przy projekcie pociągów dla potrzeb CPK, o czym pisaliśmy wczoraj w InfoRail.pl.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
hybryda
  • zeus04 – 27.09.2019

    O spalinowych zespołach z przekładnią elektryczną myślano już gdy jeszcze istniał Kolzam. Taki szt potrzebuje dodatkowo: pantograf, wyłącznik szybki i dławik... niewiele :-)

  • DarekP – 27.09.2019

    I to zrobił właśnie Newag w 36WEh

  • zeus04 – 27.09.2019

    No w drugą stronę też łatwo, a tym bardziej gdy mamy w ofercie ezt a klient zamówi szt z przekładnią elektryczną. Newag zakupił w firmie MAN silniki po 390 kW i ZTCW resztę skompletował sam tzn. prądnicę i prostownik.

  • mechanik – 27.09.2019

    @zeus04 Skończ to nawiedzone pierniczenie. Gdyby wykonali coś ala Kolzam z pantografem, to na pewno miałoby jeszcze mniejszą dostępność nawet niż Kolzam... Znowu wszyscy by za to płacili. Chyba wystarczyły do kolekcji jelonki i edyty, prawda? Bredzić każdy potrafi, gorzej z rzeczywistością.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....