TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwsza siódemka po modernizacji w Olkol na jazdach testowych
InfoRail - Opublikowano: 12.09.2016 23:36:04 11 komentarzy
Wiz. PKP IC

EP07-505 po naprawie piątego poziomu utrzymania przeprowadzanej w Olkol Oleśnica ma już za sobą pierwsze jazdy testowe.

Czoła lokomotywy prezentują się niemal identycznie jak w EP07-1014, zmodernizowanej również w zakładzie w Oleśnicy (przez ówczesne ZNTK) 8 lat temu. Zmienione zostało również malowanie, na zgodne z nową wizualizacją PKP Intercity. Zmieniło się miejsce logo przewoźnika na burtach pojazdu, zastosowano też inny układ kolorów w malaturze.

Przypomnijmy, o czym informowaliśmy na lamach InfoRail, że PKP Intercity rozstrzygnęły przetarg na wykonanie napraw okresowych na 5 - tym poziomie utrzymania siedmiu lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07. Przewoźnik zrezygnował z podniesienia prędkości elektrowozów, stąd też pozostanie ona niezmieniona ? 125 km/h. W przetargu zostały złożone trzy oferty. Oprócz zwycięskiej OLKOL Oleśnica także z PESY i Newagu. Komisja przetargowa oceniła na 100 pkt tę pierwszą. Firma z Nowego Sącza uzyskała 77,57 pkt, zaś z Bydgoszczy 72,80 pkt. Identycznie sytuacja wyglądała w obu częściach zamówienia. Przypomnijmy, że pierwsza z nich dotyczyła 4, zaś druga 3 lokomotyw. Oferty były oceniane według kryteriów: cena ? 80% oraz gwarancja ? 20%. W obu przypadkach OLKOL był najtańszy i zaproponował najdłuższą gwarancję. Jak wspominamy na wstępie właśnie zakończyła się naprawa pierwszej z lokomotyw, zdjęcia maszyny możecie zobaczyć pod poniższym linkiem.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
lokomotywa
Olkol
EP07
  • Maryśka. – 13.09.2016

    Gust rzecz względna, ale poprzednie (obecne) malowanie loków IC o wiele ładniejsze i jakby "nowocześniejsze". A co Wy myślicie?

  • Kasia – 13.09.2016

    Mi się podoba. Przynajmniej nie zmieniają tak często decyzji o zmianie barw jak PKP Cargo.

  • Artysta – 13.09.2016

    A IC nie mogło już zarządzić wymianę pantografów i pozbycia się ryfli na pudle...

  • Maciek z Lublina – 13.09.2016

    Nie zmienili prędkości max ? Bez sensu ... Przecież prędkość szlakowa na liniach magistralnych rośnie do 160km/h i to 160 staje się czymś oczywistym . Siódemki trzeba przystosowywać do 160km/h , koniecznie !

  • gutek – 13.09.2016

    pytanie-czy silniki i zawieszenie silników pozostało bez zmian na panewkach ślizgowych czy też zamontowane zostały silniki asynchroniczne

  • WK – 13.09.2016

    Czyli lokomotywa nie wygląda tak jak na wizualizacji?

  • J23 – 13.09.2016

    Czy można prosić o zdjęcie w realu?

  • czytelnik – 13.09.2016

    Gdzie ten link?

  • Inforai| – 13.09.2016

    @WK , @J23, @czytelnik kliknijcie w "WIĘCEJ"

  • , – 13.09.2016

    Trzeba wcisnąć więcej!

  • YburG – 14.09.2016

    Lepsza niz griffin

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....