TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwsze nowe Flirty za rok
PAP InfoRail.pl - Opublikowano: 17.01.2018 15:32:28 14 komentarzy
Pierwsze nowe Flirty za rok

Dostawy pierwszych pociągów dla Kolei Mazowieckich z podpisanego kontraktu wartego 2,2 mld zł mają trafić do samorządowego przewoźnika w ciągu roku po podpisaniu pierwszej umowy realizacyjnej - poinformował Robert Stępień, prezes zarządu Kolei Mazowieckich.

Koleje Mazowieckie, spółka samorządu województwa mazowieckiego, podpisały w środę umowę ramową na dostawę 71 nowych pociągów od Stadler Polska za 2,2 mld zł.

"Przed nami do podpisania sześć umów realizacyjnych i konkretne dostawy będą odbywały się najprawdopodobniej od przełomu roku 2018/2019 do roku 2022. Pierwsze pociągi, w stosunku do których będzie podpisana umowa realizacyjna, mają obsługiwać linię do Działdowa. To ma być umowa na sześć pięcioczłonowych pociągów" - powiedział Stepień.

Prezes dodał, że spółka będzie starała się o dofinansowanie 50 proc. wartości kontraktów unijnymi środkami z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wyjaśnił, że informacje o dofinansowaniu miały być przekazane w grudniu ubiegłego roku, ale do tej pory jeszcze ich nie ma. "Liczymy na to, że w każdej chwili takie informacje się pojawią" - powiedział Stępień.

Prezes powiedział, że spółka złożyła sześć wniosków o dofinansowanie na nowe pociągi w Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT). Stępień powiedział, że gdyby okazało się, że spółka dostanie potwierdzenie dofinansowania z CUPT-u na mniejszą liczbę pociągów niż 71, to wtedy zostanie podpisana umowa realizacyjna na tyle składów, na ile zostanie przyznane dofinansowanie. "Ewentualnie szukamy finansowania brakującego w innych źródłach na przekład w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Mazowieckiego" - dodał.

Stępień poinformował, że o ile spółce uda się pozyskać połowę środków na sfinansowanie pociągów, to resztę będzie organizowała sama zaciągając kredyt konsorcjalny. "Najprawdopodobniej będzie to konsorcjum polskich banków" - dodał.

Spośród 71 pociągów 61 mają to być składy pięcioczłonowe, które zostaną skierowane do obsługi Warszawy i 39 ościennych gmin. Natomiast 10 składów dwuczłonowych trafi na trasy wokół Radomia.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Mazowieckie
Stadler
ezt
Flirt
  • krysto – 17.01.2018

    Bardzo fajne malowanie :)

  • Hania – 17.01.2018

    Do duszy. Cała poszła się jeb...ć. Każda seria inne i coraz gorsze malowanie. Każdy ch...j na swój ustrój. Zero spójnej identyfikacji wizualnej. Dno.

  • R – 17.01.2018

    Zgodzę się z @Hania

  • G.kolejarz – 17.01.2018

    Z gustami się nie dyskutuje.Pewnie ,że można by ładniej pomalować ten tabor. Cieszy fakt podpisania umowy i szybkiego dostarczenia taboru.

  • lukas – 17.01.2018

    Nie można było kupić naszych impulsów?

  • Mikuś – 17.01.2018

    A trza było złożyć taką ofertę żeby można było

  • Gth188 – 17.01.2018

    Jest ok kolory pasuja do barw km

  • emig – 17.01.2018

    @Lukas można było tylko Newag z ceną dowalił

  • Qba – 17.01.2018

    A jak tam tramwaje i metro dla Warszawy?Kiedy podpiszą umowy?

  • kolejFAN – 18.01.2018

    super malowanie! fajne, stonowane, a nie ta cepelia "wieś tańczy i śpiewa" w paski kropki ślaczki i fruwajace słoneczka. Szkoda że mordka nie ta tradycyjna..

  • Pb – 18.01.2018

    Malowanie jest z folderu Stadlera, zmienili tylko kolory. Moim zdaniem będzie jakiś konkurs na malowanie, podobnie jak to było w przypadku Impulsów. Ktoś tam pytał, czy będą z nowym czołem. Jak zamówią Flirty na 200 to będzie nowa mordka. Ale to wystarczy www.stadlerrail.com odwiedzić.

  • Wał – 18.01.2018

    Co wy ...pip... z tymi "mordkami"! Przecież KM zamówiły pojazdy regionalne czyli FLIRT a nie klasy IC czyli FLIRT 200!Na schemat malowania faktyczni może być konkurs jak w przeszłości na przykład na Traxx'y do PP. Szkoda by było fali czyli jakiejś spójności wizualizacyjnej jak napisała Hania. (Choć ta już została uwalona w Impulsach).

  • hot – 18.01.2018

    Dobrze, ze nie impulsy, szkoda, ze nie elfy.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....