TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwsze piętrusy od Stadlera dla MAV-Start
InfoRail.pl - Opublikowano: 13.04.2017 08:58:42 5 komentarzy
Pierwsze piętrusy od Stadlera dla MAV-Start (foto: Stadler)

Dwupokładowe pociągi Stadlera pojadą na Węgry. MÁV-START kupi do 40 ezt-ów KISS. Wczoraj została podpisana umowa.

Na początek producent dostarczy 10 zestawów o wartości 195 milionów euro, w cenie zawarte są szkolenia i części zapasowe. Nowe pociągi, które będą pierwszymi piętrowymi w historii węgierskich kolei, wejdą do służby wiosną 2019 r. Co ciekawe piętrusy będą kompatybilne z posiadanymi już przez przewoźnika Flirtami. A tych we flocie MÁV jest 123.

KISS-y to jednostki o długości 155,88 m, 2,8 m szerokości i 4,6 m wysokości. Będą składać się z 6 wagonów, w których dostępnych będzie 600 miejsc. Dzięki temu przewiozą do 50% pasażerów więcej w porównaniu do składu klasycznego o takiej samej długości. To odpowiedź MÁV-START na rosnącą liczbę pasażerów na zatłoczonych podmiejskich liniach do/z Budapesztu. Pociągi zostaną wyposażone w cztery toalety, z których jedna będzie dostępna dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Na ich pokładach znajdzie się miejsce dla czterech wózków inwalidzkich, dwunastu rowerów i pięciu wózków dziecięcych. Co ciekawe ich wnętrze może zostać tak zmodyfikowane, że latem przewiozą 24 rowery.

Nowe pojazdy, które zostały zaprojektowane zgodnie z najnowszymi normami bezpieczeństwa, będą wyposażone w systemy kontroli EVM i ETCS poziomu 2, dzięki czemu będą mogły kursować z prędkością 160 km/h na zmodernizowanych liniach kolejowych Węgier. Komfort pasażera zostanie poprawiony przez płynność jazdy i dobre wyciszenie wnętrze, jak również wydajną klimatyzację oraz bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu.

Pociągi będą wykorzystywane głównie na ruchliwych podmiejskich liniach Budapeszt-Vác-Szob i Budapeszt -Cegléd-Szolnok. W weekendy pojawią się wokół Debreczyna i Nyíregyháza, a także w okolicach jeziora Balaton. Pozostałe jednostki mogą pojawić się później na liniach Budapeszt-Újszász-Szolnok i Budapeszt-Hatvan-Gyöngyös.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MAV-START
Stadler
KISS
  • uuu – 13.04.2017

    piękny sprzęt.

  • kolejFAN – 13.04.2017

    U nas spełniłyby swą rolę znakomicie na wielu obciążonych liniach. Co z tego jak w PL nic takiego nie zamówią, liczy sie tylko pejsa i nejwah...

  • bun – 14.04.2017

    A u nas wiecznie będą klepać stare wagony i zawsze młode kible.

  • x – 14.04.2017

    Aż się prosi o choćby 15 takich EZT do obsługi aglomeracji warszawskiej. Mogłyby obsługiwać relacje łączone, tzn. RE i SKM w jednym (Ciechanów-Legionowo-Piaseczno, Mińsk Mazowiecki-Piaseczno-Radom, Sochaczew-Siedlce, Ostrołęka-Otwock)

  • kolejFAN – 14.04.2017

    @x: mało wam w tych KMach piętrusów? Chodzi o resztę kraju która jeździ kiblami a nie o warszawkę która i tak ma najlepszy tabor w Polsce.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....