TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwszy Flirt z Siedlec jest już w Słowenii. Zastąpi jednostki z PaFaWagu [FILM]
InfoRail.pl - Opublikowano: 28.03.2020 17:45:19 1 komentarz
Pierwszy Flirt z Siedlec jest już w Słowenii. Zastąpi jednostki z PaFaWagu (foto: SŻ)

Pierwszy Flirt DMU, wyprodukowany w Siedlcach dla Kolei Słoweńskich dotarł do odbiorcy.  

Na Słowenii jednostka pojawiła się w połowie marca 2020 roku. Umowa na dostawę składów została podpisana w 2018 roku.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl całość zamówienia podstawowego obejmuje 11 czteroczłonowych ezt-ów FLIRT, 10 trzyczłonowych ezt-ów KISS oraz 5 trzyczłonowych spalinowo-elektrycznych FLIRT-ów. Przewoźnik skorzystał już także z opcji i zamówił kolejne 26 składów, w tym 16 trzyczłonowych składów z silnikiem wysokoprężnym i 10 czteroczłonowych jednostek z napędem elektrycznym.

Jednostki elektryczne Flirt są przeznaczone do użytku w usługach transgranicznych do Austrii i Chorwacji, natomiast jednostki EMU dwupokładowe Kiss i jednostki DMU będą wykorzystywane w usługach krajowych.

Dostawy nowych pociągów umożliwią wycofanie ezt-ów serii 311/315, wyprodukowanych przez polski PaFaWag oraz szt-ów Fiata serii 813. Historia zatoczyła zatem swoiste koło. Na Słowenii polskie składy, popularne tam "Gomułki" zostaną zastąpione jednostkami, które zostały wyprodukowane w Polsce.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
Flirt
Słowenia

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....